אונקולוגיה

כמוני, הרשת החברתית-בריאותית הראשונה מסוגה בישראל, זכתה בפרס ”האתר המצטיין” בקטגוריית SME/SMB (ארגונים/עסקים קטנים ובינוניים) בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט


כמוני“, הרשת החברתית-בריאותית הראשונה בישראל, זכתה בתואר האתר המצטיין בקטגוריית עסקים קטנים ובינוניים (SME/SMB) בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2012


בטקס הכתרת הזוכים, שנערך ביום ראשון, 14.10.12, במלון שרתון ת”א, נימק חבר השופטים את הזכייה באומרו כי “כמוני הוא אתר ייחודי בנוף האתרים בארץ. הוא משלב מידע של מומחים בשילוב עם תוכן גולשים בתחום הבריאות, ובנוסף – נהנה מממשק משתמש ידידותי”.

Webi 2012, התחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל, נערכת זו השנה השמינית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. בתחרות שהתקיימה השנה, בסימן “עוצמת העסקים האלקטרוניים”, השתתפו מאות אתרים שנבחנו על פי הקריטריונים המקובלים בעולם לבחינת אתרים, ביניהם: חווית המשתמש, שימושיות, אינטראקטיביות, תוכן, זמינות ופרמטרים נוספים.

לדברי תמר שיפטר, מנהלת אתר כמוני, “כמוני נוצרה על מנת להוות בית וירטואלי תומך לאנשים המתמודדים עם בעיות בריאות כרוניות ולבני משפחותיהם, לאפשר להם לפנות למומחים ולשאול שאלות בתחום, להגיב לנושאים שונים, לשתף בחוויה האישית שלהם ולתת ולקבל טיפים להתמודדות עם המצב. אנו גאים על הזכייה בפרס ונמשיך להשקיע משאבים ולפעול למען החולים ובני משפחותיהם”.

כמוני היא רשת חברתית-בריאותית ראשונה מסוגה בישראל המתמקדת במטופל ובסובבים אותו. כמוני הוקמה כחברה למען הציבור והיא יוזמה של פרופ’ מרדכי שני, מייסד מכון גרטנר וחתן פרס ישראל.  באתר ישנם קהילות ופורומים רבים, ביניהם קהילת קשב וריכוז, קהילת קרוהן וקוליטיס, אוסטיאופורוזיס, לב, סוכרת, טרשת נפוצה, כאב כרוני, שבץ מוחי, קהילת הפרעות אכילה וקהילות נוספות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה