אורולוגיה

דורקס פדרלייט אולטרה – הקונדום הדק ביותר להעצמת התחושה במהלך קיום יחסי מין!

יחי ההבדל הדק!

דורקס-מותג הסקס מספר 1 בעולם משיק את הפיתוח האחרון:

דורקס פדרלייט אולטרה – הקונדום הדק ביותר  להעצמת התחושה במהלך קיום יחסי מין!


דורקס, מותג הסקס המוביל בעולם, המשווק בישראל על ידי ניאופרם ישראל, ממשיך להוביל בפיתוח מוצרים חדשניים לשיפור החוויה המינית ומשיק בימים אלה על המדפים בישראל את הפיתוח האחרון :

דורקס פדרלייט אולטרה – קונדום הלטקס הדק ביותר.

דורקס פדרלייט אולטרה דק יותר ב-20% מקונדום דורקס פדרלייט הרגיל: עוביו מסתכם ב- 48 מיקרון בלבד  לעומת 60 מיקרון בפדרלייט הרגיל. מאפיין בולט זה מסייע בהענקת תחושה

מוגברת וטבעית בעת קיום יחסי מין,  שהינה דרישה מועדפת בקרב משתמשי קונדומים, כל זאת מבלי לוותר על היותו של הקונדום בטוח ושומר על המשתמש מפני הריון ומחלות מין ועומד בכל התקנים הנדרשים.

ממחקר רב משתתפים שנערך ברחבי העולם עלה כי:

59% ממשתמשי הקונדום ציינו את חשיבות התחושה הטבעית כתכונה חשובה לקונדום.

50% ציינו את כי היכולת להרגיש יותר במהלך הסקס כתכונה חשובה בקונדום.

4 מתוך 10 משתמשי קונדומים מחפשים אחר חידושים נוספים בתחום.

כאמור, דורקס פדרלייט אולטרה, הקונדום הדק ביותר בעולם, עונה על צרכי משתמשי הקונדומים המייחסים חשיבות גבוהה לתחושה הטבעית ולתחושה בכלל במהלך קיום יחסי מין.

מותג  דורקס מציע כיום את המגוון הרחב ביותר באיכות הגבוהה ביותר לצרכנים שרוצים להוסיף שעשוע וריגושים לחיי המין שלהם, החל מ -10 סוגי קונדומים, דרך חומרי סיכוך ועיסוי בטעמים ריחות וצבעים שונים וכלה בטבעת רטט.

לדברי הראל בראודה, מנהל מותג דורקס, בניאופרם ישראל: “הקונדומים ה”תחושתיים” (השמים דגש על תחושה מוגברת) הינם תת-המותג הגדול ביותר בדורקס. החדשנות של דורקס אינה רק ברמה הטכנולוגית אלא גם ביכולת להיות קשובים לצרכי הלקוחות המשתנים ולהמציא פתרונות חדשים שיתנו ערך ללקוחות וישפרו את חיי המין שלהם”.

אריזת פדרלייט אולטרה מכילה 12 יחידות

מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע”מ): 48.90

ניתן להשיג: סופר-פארם, ניו פארם , בתי המרקחת הפרטיים.

אודות דורקס

דורקס הינו מותג הסקס המוביל בעולם ומי שחתום על רבים מהחידושים בתחום שיפור החוויה המינית וקידום המודעות לאמצעי מניעה. מדי שנה מוכרת החברה למעלה ממיליארד קונדומים ב 150 מדינות ברחבי העולם. בישראל קונדומי Durexהינם הנמכרים ביותר. המותג דורקס כולל מגוון רחב של קונדומים וכן את סדרת play Durex לגיוון ושיפור ההנאה המינית. חברת Durex מיוצגת בישראל על ידי חברת ניאופרם ישראל.

נמסר על ידי יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה