ילדים

סוגר מעגל: ד”ר עודד פוזננסקי הוא המנהל החדש של מיון ילדים בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שהחל באותו קמפוס את לימודי הרפואה לפני 26 שנה

דר’ עודד פוזננסקי, מומחה ברפואה דחופה לילדים, הוא מנהל המיון החדש בהדסה עין כרם.

מינויו של פוזננסקי, בן 48, הינו בבחינת סגירת מעגל. את לימודי הרפואה לפני למעלה

מ- 25 שנה החל בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה משם המשיך להתמחות ברפואת ילדים בבית החולים ביילינסון.

מאז שנת 2000 עסק ברפואה דחופה לילדים כרופא בכיר במיון לילדים בבית החולים שניידר בפתח תקווה ובמקביל ניהל מערכות בריאות מקומיות בערים לוד, פתח תקווה ובני ברק.

ד”ר פוזננסקי, נשוי ואב לשלוש, מתכוון להטמיע בחדר המיון ילדים בהדסה עין כרם את חזונו, על פיו “רופא במיון הוא כבר מזמן לא אותו רופא העומד בצומת ומכוון מטופלים אל מחלקות בית החולים השונות. מדובר בהתמחות של ממש בכל תחומי רפואת ילדים, והכרות לעומק של מצבים רפואיים שונים ומגוונים. הבנה הרבה יותר נרחבת ונסיון טיפולי בכל מצב שכזה מסייעת למומחה ברפואה דחופה לתת מענה לילדים ולהוריהם כבר במיון ולהתחיל את הטיפול הרפואי בשלב הראשון בו הם מגיעים לבית החולים”.

עוד מדגיש ד”ר פוזננסקי את הקשר החשוב עם מרפאות הקהילה ומוקדי החירום דוגמת טרם ואת הצורך בשיתוף פעולה ועבודת צוות משותפת. “ככל שנהיה מעודכנים זה בהמשכיות עבודתו של זה, כך ירוויח החולה מהקשר הטוב והתקשורת בין רופאיו ורצף הטיפול בו לא יפגע”.

מנהל אגף הילדים בהדסה, פרופ’ איתן כרם: “חשיבות החיזוק של חדר מיון ילדים על ידי רופא בכיר ומנוסה כמו דר’ עודד פוזננסקי היא בכך שהטיפול במקום זה יגיע למקסימום מהירות, מקצועיות ויעילות. בעזרת ניסיונו של דר’ עודד פוזננסקי עם מרפאות הקהילה ומוקדי החירום באזור תל אביב, אנו שואפים לחזק את הקשר עם הקהילה. חדר המיון עובר מהפכה במיכשור ובציוד, ובהכשרות לאחיות ולרופאים כדי להיות מותאם לרפואת העתיד”.

בהתייחסו למזג האויר הצפוי השבוע, אומר מנהל מיון ילדים החדש כי “מכות קור אינן אופייניות רק במדינות כמו פינלנד או נורווגיה. ניתן לפגוש בהן בהחלט גם כאן בישראל, בנסיבות של מזג אויר קיצוני. במצב כזה אוכלוסיית זקנים וילדים עלולה לסבול מכוויות קור ומכות קור ויש לטפל בכך באופן מיידי ולזהות את הסימנים מוקדם ככל האפשר”.

נמסר על ידי: הדר אלבוים, דוברת המרכז הרפואי הדסה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה