אונקולוגיה

המרכז הרפואי רמב”ם משפר את השירות למטופליו: משלב מערכת לתזכור תורים



המערכת חוסכת שעות עבודה יקרות ומגדילה ניצולת של מכשור רפואי

המרכז הרפואי רמב”ם בחיפה משפר את השירות למטופליו, ומשלב מערכת לתזכור תורים. המערכת, שפותחה והוטמעה על ידי קבוצת אומניטלקום הישראלית, צפויה להפחית משמעותית את שיעורי ביטול ואי ההגעה לתורים, וכך לשפר את השירות למטופלים ולהגדיל את ניצולת המשאבים הרפואיים, כגון המכשור הרפואי וזמן העבודה של הצוות הרפואי.

מערכת תזכור התורים של אומניטלקום מטלפנת באופן אוטומטי למטופל, מתזכרת אותו על מועד התור, מציינת אילו טפסים עליו להביא ובמקרים מסוימים אף מסבירה לו היכן לחנות. כמו כן, המערכת מאפשרת למטופל להיות מועבר לנציג שירות כדי לשנות את מועד התור, וזאת באופן מפוזר לאורך היום על מנת למנוע עומס במוקד.

מערכת תזכור התורים מחקה תסריטי שיחה של מוקדן, והופכת את פעולת התזכור לממוחשבת ואוטומטית. מדובר במערכת חכמה, אשר משלבת פנייה למטופלים באמצעות מסרונים (SMS) וחיוגים לפי אלגוריתמים מוגדרים מראש לשם השגת אחוזי תגובה מקסימאליים וייעול כללי של מערך התורים.

לדבר עודד מאיר, מנהל השיווק ברמב”ם, “זהו עוד צעד לשיפור השירות למטופלי רמב”ם במסגרת תוכנית רחבה ומקיפה, שתיושם בהדרגה בשנים הקרובות. הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה בין אגף המחשוב, בראשותה של שרה צפריר לבין מחלקת השיווק”.

ד”ר צחי בן יצחק, מנכ”ל אומניטלקום, אומר כי “המערכת תורמת לבית החולים חסכון בשעות עבודה של מוקדנים, וחשוב מכך זמן עבודה יקר של רופאים ועובדים פרה-רפואיים, וניצולת מרבית של ציוד יקר דוגמת מערכות MRI, עקב הגידול של הגעת מטופלים לתור שנקבע להם”. 

אודות אומניטלקום

קבוצת אומניטלקום בע”מ הוקמה ב-2003 ומונה כ-120 עובדים. החברה מתמחה במתן פתרונות ושירותי תקשורת מתקדמים לעסקים וללקוחות פרטיים בארץ ובעולם. אומניטלקום הינה בעלת רישיון משרד התקשורת לניתוב שיחות, ומנתבת כיום אחוז ניכר מתעבורת השיחות הבינלאומיות בישראל.

תחומי הפעילות העיקריים של הקבוצה כוללים פתרונות IVR (Interactive Voice Respond), מספרי טלפון בעולם וכרטיסי SIM בינלאומיים בעלויות שיחה מקומית, שליחת הודעות קוליות, מסרונים ותזכור תורים, מערכות לדיווח נוכחות באמצעות הטלפון, זיהוי קולי, שירותי טרמינזציה מבוססי IP, שירותי חייגן ועוד.

אתר החברה: www.omnitelecom.co.il

נמסר על ידי יחסי ציבור

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה