אונקולוגיה

אסתר דומיניסיני נבחרה ליו”ר מועצת המנהלים של הדסה: ”אפעל להזניק את הדסה אל המאה השנייה בתולדותיה”

מועצת המנהלים של המרכז הרפואי הדסה בירושלים בחרה את אסתר דומיניסיני לתפקיד היו”ר. היא תחליף את היו”ר המכהן, יוסי רוזן, אשר ביקש להשתחרר מן התפקיד בו כיהן מאז אפריל 2010, ונענה לבקשת ארגון נשות הדסה להמשיך לכהן כחבר במועצת המנהלים. החילופין ייעשו בחפיפה במהלך חודש נובמבר. דומיניסיני חברה במועצת המנהלים של הדסה מזה כשנה וחצי.

“זכיתי לעבוד במשך שנים רבות בתפקידים ממלכתיים, ורכשתי ניסיון רב והיכרות עמוקה עם המערכת הממשלתית בכלל, ומשרד הבריאות בפרט”, אמרה דומיניסיני, “זהו כבוד להיבחר על-ידי חבריי להנהיג את מועצת המנהלים של הדסה. אפעל יחד עם חברי למועצת המנהלים, הנהלת הדסה והמנכ”ל החדש, פרופ’ אהוד קוקיה, העובדים המסורים של בתי החולים של הדסה ואלפי נשות הדסה כדי להזניק את הדסה אל המאה השניה בתולדותיה”.

דומיניסיני,  המשמשת גם כמנכ”ל הביטוח הלאומי מאז 2008, הצטרפה אל מועצת המנהלים של הדסה במרס 2010.  קודם לכן היא שירתה במשטרת ישראל וכיהנה בראש אגף משאבי אנוש וכן אגף קהילה והמשמר האזרחי בדרגת ניצב (מקביל לדרגת אלוף בצה”ל). לאחר סיום שירותה במשטרה, שימשה מנכ”ל שירות התעסוקה במשך ארבע שנים. דומיניסיני היא בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים בפסיכולוגיה, חינוך וסוציולוגיה, ובוגרת אוניברסיטת תל-אביב בעבודה סוציאלית, בה למדה גם קרימינולוגיה ומשפט פלילי במסגרת לימודי ה- MA.

במהלך השנים כיהנה כדירקטורית במספר גופים, ביניהם: בנק “יהב”, קרנות השוטרים, המכללה האקדמית למשפטים ועוד. דומיניסיני הייתה חברה במרבית הוועדות החשובות במשק: ועדת טרכטנברג, ועדת גיל פרישה לנשים, עשיית עסקים, אג’נדה חברתית, פנסיה ועוד. היא נבחרה על-ידי “דה מרקר” לאחת מ- 100 המשפיעים לשנת 2011.

“אנו מודים ליוסי רוזן על מנהיגותו ועל נכונותו להמשיך לכהן כחבר במועצת המנהלים”, אמרה מרסי נתן נשיאת ארגון נשות הדסה באמריקה. “אנו מקדמים בברכה את אסתר דומיניסיני ומעריכות מאוד את הדרך בה היא ויוסי רוזן פועלים יחד להעברה מסודרת של התפקיד”.

“בהתקרבנו לפתיחתו של מגדל האשפוז החדש על-שם שרה ווטסמן דוידסון, וחגיגות ציון מאה שנים לארגון נשות הדסה, נשמח להוסיף את תרומתה האיכותית, כאשר בתי החולים שלנו ממשיכים לקיים טיפול רפואי ומחקר רפואי ברמה עולמית”, הוסיפה נתן.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה