גינקולוגיה

חברת מדיוי תארפיוטיק בע”מ תחל להפיץ את מכשיר הלייבוראייד בבתי המרקחת ברשת סופר-פארם. הלייבוראייד, עשוי להפחית את הצורך בהתערבות כירורגית בדרך של ניתוח קיסרי או ואקום.

14 אוקטובר 2015 – לייבוראייד, (Laboraide ) אביזר פה להפחתת סיכונים ותחושת כאב בלידה, החל להימכר היום בבתי המרקחת של רשת סופר-פארם. המוצר, פרי פיתוח בריטי – ישראלי של חברת מדיוי יחל להימכר ברשת סופר- פארם הודות להסכם הפצה עליו חתמה החברה עם חברת מ. פיינגרש ושות’ בע”מ שהינה חברת הפצה ושיווק הפועלת בישראל החל משנת 1968.

סמנכל חברת מ.פיינגרש, ברק ברנפלד, מציין כי סופר-פארם היא הרשת בעלת הפריסה הגיאורפית המתאימה אשר בסניפיה אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום בתי המרקחת. בעתיד ימכר הלייבוראייד גם בבתי המרקחת של חלק מקופות החולים.

השימוש בלייבוראייד במהלך הלידה מפחית את הסיכון לכשלים בשלב ירידת התינוק לתעלת הלידה ומצמצם משמעותית את הסיכון בהתערבות כירורגית או מכשירנית בלידה. לייבוראייד מאפשר ליולדת לשמור על פתח דרכי הנשימה, מעלה את זרימת החמצן ומביא לרמת חמצון גבוהה יותר בשרירים, להרפיה של שרירי הלסת, הצוואר והגב ולחיזוק שרירי הליבה באזור הבטן ובכך מתאפשר ליולדת לבצע לחיצות ממוקדות ויעילות יותר.

במסגרת מחקר שנערך במרכז הרפואי רבין, בראשותו של פרופסור יריב יוגב הסיקו החוקרים, בין היתר, כי השימוש בלייבוראייד בקרב נשים לאחר שבוע 37, בלידתן הראשונה, עשוי להפחית את הסיכון לביצוע ניתוח קיסרי או פעולת וואקום בשלב השני של הלידה.

מארז לייבוראייד המכיל שתי יחידות בגדלים ובצבעים שונים, יהיה ניתן לרכישה בבתי המרקחת של רשת סופר-פארם. לייבוראייד מיועד לשימוש בזמן הלחיצות בלידה לצורך הפחתת התערבות כירורגית (ניתוח חירום קיסרי או ואקום) הודות לשיפור יעילות הלחיצות והן – להפחתת תחושת כאב בלידה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה