31 אונקולוגים בפנייה למשרד הבריאות ולמתאם פעולות הממשלה בשטחים: אפשרו לחולות סרטן ברצועה להגיע לטיפולים בישראל ובגדה

ע”פ דיווח מ”הארץ” קבוצה של 31  אונקולוגים מבתי חולים בישראל פנתה היום למשרד הבריאות ולמתאם פעולות הממשלה בשטחים, בקריאה לאפשר לפלסטיניות חולות סרטן מרצועת עזה לצאת לטיפולים רפואיים דחופים ומצילי חיים בישראל ובגדה המערבית.

ע”פ הפנייה, קריאתם זו מגיעה בשל קשיים גוברים והולכים להעניק טיפול רציף לאותן חולות סרטן המתגוררות ברצועה.

ע”פ הפנייה, ההחמרת המדיניות של מתן היתרי יציאה מהרצועה גורמת לפגיעה בבריאות חולות הסרטן.

על המכתב חתומים בין היתר: 


  • מנהל היחידה להקרנות בבילינסון פרופ’ אייל פניג,

  •  ראש המחלקה לסרטן השד באסף הרופא ד”ר אלה עברון,

  • ראש המחלקה האונקולוגית באסותא חיפה ד”ר עבד אגברייה,

  • האונקולוגית הבכירה פרופ’ בלה קאופמן,

  •  ורופאים אונקולוגים מבתי חולים נוספים, בהם איכילוב, הדסה, שיבא ונהריה.

לדיווח ב”הארץ”

תגובות רוצה להצטרף לדיון?

אין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!

מאמרים

כניסת צוות רפואי

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לצוות הרפואי

לקבלת קוד אימות לנייד ולמייל, יש למלא את כתובת המייל ואת מספר הטלפון שלך

עדיין לא נרשמת? באפשרותך לבצע רישום כאן