התפוז מצטרף ללימון! כצט משיקה: קלציצ’ו D3 פורטה בטעם תפוז

טבליות הלעיסה מכילות את הכמות המומלצת על ידי האיגוד העולמי לאוסטאופורוזיס, של

ויטמין D וסידן לטיפול ולמניעת אוסטאופורוזיס

כצט משיקה את תוסף המזון הפופולארי קלציצ’ו D3 פורטה, גם בטעם תפוז. התוסף, המכיל 500 מ”ג סידן ו- 400 יב”ל ויטמין D3 בהתאם להמלצת האיגוד העולמי לאוסטאופרוזיס, מצטרף למדפי רשתות השיווק לצד התוסף המקביל לו בטעם לימון. זהו התוסף היחיד המכיל את המינון המומלץ הן של סידן והן של ויטמין D, ולו מיעוט תופעות לוואי בהשוואה לתוספי סידן אחרים. השימוש בקלציצ’ו בטעם תפוז ולימון פשוט ונוח, בטבליות לעיסה. מחירו לצרכן ברשתות הפארם ובבתי המרקחת: 55.42 .

קלציצ’ו D3 פורטה הוא תוסף הסידן הנרשם ביותר ע”י הרופאים באירופה, והוא נבדק על ידי מאות אלפי נשים בעולם ונמצא יעיל. התוסף מכיל כמות ויטמין ה- D המתאימה והנכונה לספיגה ולהטמעה מקסימאלית של הסידן בעצמות.

על אוסטאופרוזיס:

אוסטאופרוזיס הינה מחלה המאופיינת בהידלדלות רקמת העצם, שבעקבותיה העצמות נעשות חלשות ושבירות. מגיל 35 מתחיל בגופינו תהליך ירידה בצפיפות העצם והתופעה תופסת תאוצה בעיקר בקרב נשים בגיל המעבר. על פי מחקרים אחת מכל ארבע נשים מעל גיל 50 סובלת מאוסטאופרוזיס כאשר 35% מהן יסבלו משבר אוסטאופורוטי במהלך חייהן.

כדי למנוע אוסטאופרוזיס, אנחנו זקוקים להרבה יותר סידן ממה שאנחנו צורכים. למניעת המחלה והטיפול בה מומלץ להגביר את צריכת הסידן בתוספת ויטמין D, בהתייעצות עם רופא. זאת, בנוסף להגברת הפעילות הגופנית והימנעות מצריכה מוגזמת של סוכרים מזוקקים, קפה, עישון ואלכוהול.

הסידן הינו מרכיב חיוני בשלד, הנמצא בדם ובנוזלי הגוף. כאשר הוא נמצא בחוסר, הגוף ישתמש במאגרי הסידן שבעצמות, תהליך שיכול להוביל לדלדול העצם. בין תפקידיו הרבים של ויטמין D יש לציין את חשיבותו בספיגת הסידן בגוף ובשמירה על רקמות העצם. לכן, למניעה ולטיפול באוסטאופורוזיס, חשוב ליטול גם ויטמין D, כיוון שייצורו נפגע עם הגיל. הכמות היומית לצריכת ויטמין D המומלצת ע”י ארגון האוסטאופרוזיס הבינלאומי לאדם מעל גיל 50 היא 400-800 יב”ל ויטמין D ליום. כמות הסידן המומלצת ליום לאדם בוגר היא 1200-1000 מ”ג ליום.

נמסר על ידי יח”צ של חברת כצט 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה