אלרגיה

מותג בפנטן למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים מבית באייר, גאה להכריז על שיתוף פעולה עם ארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים למניעת היפגעות ילדים בקיץ וקידום בטיחותם של ילדי ישראל

שיתוף הפעולה הרב ממדי יבוא לידי ביטוי בגיוס משאבים, בפעילות תקשורתית, פעילויות שטח והרתמות לסיוע לארגון ופועלו. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה במהלך חודש מאי (2014) משחת ‘בפנטן’ למניעה וטיפול של תפרחת חיתולים מבית באייר, תתרום לארגון ‘בטרם’ לטובת פעילותו להעלאת המודעות ומניעת היפגעות ילדים בחודשי הקיץ.

ארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים חרט על דגלו ‘לעשות בטרם’, מבעוד מועד, למען עולם בטוח לילדי ישראל. ארגון ‘בטרם’ הוכר על-ידי ממשלת ישראל כמוביל מקצועי בבטיחות ילדים בישראל. פעילות הארגון מתבצעת בשיתוף עם משרדי ממשלה, גופים ציבוריים ומוניציפאליים, ארגונים חברתיים וגופים עסקיים. 

מותג בפנטן, למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים מבית באייר, גאה להכריז על שיתוף פעולה עם ארגון ‘בטרם’ במטרה לגייס את המשאבים הדרושים לקידום המודעות לנושא והמשך הובלה מקצועית בבטיחות ילדים בישראל. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה במהלך חודש מאי (2014) משחת בפנטן למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים מבית באייר תתרום חלק מהכנסותיה בקמפיין לארגון ‘בטרם’ במטרה לסייע לארגון בקידום מודעות והמשך הובלה מקצועית בבטיחות ילדים בישראל. שיתוף הפעולה ארוך הטווח, יבוא לידי ביטוי גם בפעילות תקשורתית, פעילויות שטח, והרתמות לסיוע לארגון.

“מותג בפנטן, שמח לשתף פעולה עם ארגון ‘בטרם’, הפועל למען עולם בטוח לילדי ישראל. חברת באייר פועלת מזה 150 שנה למען פיתוח מוצרים בטוחים ויעילים במגוון רחב של תחומים. אחד מהתחומים המובילים בבאייר הוא בריאות העור לתינוקות וילדים ובפנטן הוא אחד המותגים המובילים את התחום בעולם. הבחירה שלנו בארגון ‘בטרם’ היא אך טבעית ואנו גאים לקחת חלק ולסייע בפעילות הארגון העוסק ימים כלילות במניעת היפגעות ילדים וקידום בטיחותם של ילדי ישראל”, אומר יוסי איפרגן מנהל חטיבת התרופות ללא מרשם בבאייר ישראל.

מנתוני ארגון ‘בטרם’ עולה, כי בחודשי הקיץ מספר הילדים שנפגעים עקב תאונות בלתי מכוונות גבוה בשיעור משמעותי ממספרם בשאר עונות השנה (פי 1.6). התאונות קורות בכל זירות ההיפגעות: בבית, בגני שעשועים, בפעילויות פנאי שונות, בים, בבר?יכה וברחוב. בקיץ 2013 נהרגו 26 ילדים!

בחודשי הקיץ החמים, עם היציאה לחופשה השנתית, משתנה השגרה המשפחתית. שעות הפנאי הרבות וסדר היום המתערער תורמים לשינוי זה שחושף את הילדים לסיכונים שונים, מאחר והם שוהים שעות רבות בבית, לרוב ללא השגחה ובמקומות בילוי שונים. בנוסף, שגרת יומם של הילדים משתנה בקיצוניות, תוך יום אחד עם היציאה לחופשה, בעוד שגרת יומם של ההורים, נותרת בעינה.

הורים יקרים, גם בחופשת הקיץ לא לוקחים חופש מבטיחות! ‘בטרם’ – פשוט לשמור על הילדים.

אודות ארגון “בטרם”:

ארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים, הוקם בשנת 1995 ומאז פועל להעלות את נושא בטיחות הילדים לסדר היום הציבורי על מנת להוביל תרבות של בטיחות ולהציל חיי ילדים.

בישראל, בדומה למדינות מפותחות אחרות, תאונות בלתי מכוונות הן הגורם העיקרי להיפגעות, נכות ולתמותה של ילדים בגילאי לידה עד 18. בכל יום, כ- 520 ילדים פונים לחדרי מיון בישראל עקב תאונות כגון: נפילות, כוויות, הרעלות, טביעות, חנק, תאונות דרכים ואופניים. בממוצע, כל שלושה ימים מתים ילד או ילדה מתאונה.

מניסיון עולמי נצבר ידוע לנו ש- 95% מתאונות אלה ניתנות למניעה. על כן, מאז הקמתו מוביל הארגון פעילות רב תחומית לקידום בטיחותם של כלל ילדי ישראל ובשנת 2003 אף הוכר ע”י ממשלת ישראל כגוף המוביל בנושא.

‘בטרם’ פועל לקדם את השימוש באמצעי בטיחות מוכחים (כגון: גלאי עשן, מושבי בטיחות, מגבילי פתיחת חלונות וסורגים, קסדות ושבילי אופניים ועוד), העלאת המודעות לנושא, הנגשת מידע, עידוד ההשגחה הורית ומיצוי האחריות של בעלי תפקידים ברמה הלאומית וברמה העירונית בתחום הבטיחות.

למידע נוסף על הארגון:

למידע נוסף בנוגע לבטיחות ילדכם, תוכלו לפנות למוקד המומחים של ארגון ‘בטרם’

03-9263146 telecenter@beterem.org וגם ב- facebook.

אודות ‘בפנטן’:

בפנטן היא משחה למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים הנמכרת מזה עשרות שנים ברחבי העולם למיליוני אימהות. משחת בפנטן מכילה פרו ויטמין B5 המזרז את תהליכי הריפוי וההתחדשות של העור ושומרת על גמישותו. בפנטן ייחודית בכך שהינה משחה בטוחה ויעילה לתינוקות מיום היוולדם, חסרת צבע, ריח, ללא חומרים משמרים וקלה להסרה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה