אלרגיה

העור מתחיל לנשום

חברת טבע וחברת AHAVA פיתחו במיוחד עבור חולי אטופיק דרמטטיס (אסטמה של העור) את TOPIC קרם גוף מסדרת clineralלטיפול בעור יבש, מגורה ואדמומי. המוצרים נבדקו לאלרגיה ומתאימים לתינוקות מגיל 0 .

המוצר מיועד לחולי אטופיק דרמטטיס ומהווה נדבך חשוב במניעה, טיפול ושמירה על העור. המוצר שנבדק קלינית, מבוסס על נוסחה מרוכזת וייחודית של מינרלים ובוץ מים המלח, המעשירה את העור בלחות מרגיעה לאורך זמן ממושך, מקלה על תחושת עור מגורה מפחית אדמומיות וחספוס העור. קרם הגוף מעניק לעור כמות נדיבה של מינרלים החיוניים להגנה על שלמות הרקמה ומעשיר את תאי העור במרכיבי לחות טבעיים.

מחקרים מדעיים מאשרים את יעילות המינרלים בהחלמת עור פגוע ובשמירה על תפקודו המיטבי. בדיקות קלינית הוכיחו שיפור משמעותי במדדי העור היבש: חספוס, יובש, גירוי ואדמומיות.

במהלך פיתוחה של סדרת קלינרל, שנמשך כשלוש שנים –  הושם דגש על הצד התחושתי, כתולדה מכך פותחו מוצרים בעלי מרקם נעים, ספיגה טובה, ונטולי בושם. כמו-כן נבדקה במחקרים האפקטיביות של המוצרים הקוסמטיים כלומר יכולתם להקל על הסימפטומים שאותם חווים הצרכנים הרלוונטיים. הסדרה מהווה מוצר משלים לטיפול תרופתי, ומאפשרת תחזוקה נכונה של העור באמצעות ליחוח שימון והוספת מרכיבים מינרליים הכרחיים. פעולות אלו מהוות נדבך נוסף וחשוב בטיפול ומובילות לשיפור איכות החיים: הרגעת העור, לשיכוך הסימפטומים ולשיפור מראה העור.

סדרת המוצרים ללא סטרואידים,ללא SLS ,ללא בישום וללא פרבנים.

הוראות שימוש: יש למרוח על העור עד לספיגה, פעם או פעמיים ביום (רצוי לאחר הרחצה). שימוש יומיומי מסייע בהפחתת תדירות גירוי העור ומחליש את חומרתם. בעת החמרה במצב העור, מומלץ להגביר את השימוש

TOPIC – 200 מ”ל. מחיר מומלץ לצרכן 120

אטופיק דרמטיטיס, הידועה בשמות “אסתמה של העור” או “דלקת עור אוטופית”, עשויה להופיע אצל בני כל הגילאים ונחשבת לשכיחה ביותר בקרב ילדים ותינוקות. האטופיק דרמטיטיס פוגעת ב-20-10 אחוזים מכלל אוכלוסיית התינוקות, אצל 50% מהם היא תחלוף עד גיל 9, אצל כ-35% תחלוף עד גיל 12, ואצל כ-15% תמשיך המחלה ותלווה אותם בגיל מבוגר. זוהי המחלה השמינית בשכיחותה בקרב חולים עד גיל 25.

התפרצות האטופיק דרמטיטיס גורמת לסבל רב המתבטא בגירוד עז ומציק, המלווה לעיתים בזיהומים מקומיים ובכאב.

הגורם העיקרי לדלקת עור זו אינו ידוע, אך ממחקרים מדעיים שנעשו לאחרונה עולה כי למחלה בסיס תורשתי. קיימים מספר גורמים המחריפים אותה: שינויי מזג האוויר, לחות, חומרים כימיים, מעוררים פיזיקליים כגון בגדים העשויים בדים גסים, גורמי אלרגיה כמו אבק, עובש, אבקנים ועוד. הטיפול בדלקת זו מהווה אתגר לרופא, להורה ולמטופל. לרוב ממליצה הרפואה הקונבנציונלית על שימוש במשחות שונות, שמני אמבט ורחצה ומוצרים נוספים

בקבוצות המיקוד, שהיו חלק מתהליך זיהוי הצרכים של המוצר, השתתפו בעיקר הורים בעלי מטענים רגשיים גדולים, חרדה, ציפיות גבוהות, חוסר אונים ורגשות אשם. הסבל הרב הנקשר עם המחלה נובע מכמה אספקטים: מראה העור בעת התקף ולאחר גירוד, הכאב שחווה הילד, מחזוריות המחלה והיותה כרונית, הפרעות שינה.

עוד נמצא, כי אצל מרבית ההורים קיימת אבחנה ברורה בין שני מצבי מחלה: התפרצות ותקופת רגיעה. בתקופת התפרצות פריחה וגרד ישנה התגייסות כללית מבחינת תשומת לב והתנהגות. תקופות הרגיעה כוללות מעין מנוחה הן לילד והן להורים. תקופות אלה במקרים רבים גורמים להדחקה של המחלה, לאי טיפול מניעה ואף למידה מסוימת של הזנחת העור.

נמסר על ידי יח”צ.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה