עיתון הארץ מפרסם היום מימצאי ועדת חקירה של משה”ב הנוגעים למקרה מוות של מטופלת בת 46 שעברה ניתוח כריתת רחם באסותא ב-2008.
ע”פ הכתבה, מסקנות הועדה הן שהניתוח היה לא הכרחי, ושהפרפורציה שנוצרה במעי במהלך הניתוח לא אובחנה בזמן, למרות תלונות המטופלת, דבר שהוביל בסופו של דבר לזיהום שגרם למוות.








תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!