שרי הבריאות של ישראל וגרמניה חתמו על הסכם שיתוף פעולה בין משרדי הבריאות בשתי המדינות

שתפ ישראל גרמניה

לקראת כנס ארגון הבריאות העולמי שיפתח מחר (ב’) בתל אביב חתמו הבוקר השרים פרופ’ קארל לאוטרבך וניצן הורוביץ בכנסת על הסכם לחיזוק הקשרים בין משרדי הבריאות של מדינות גרמניה וישראל והגברת שיתוף הפעולה בתחומים של מניעת תחלואה והתמודדות עם מחלות, ציוד רפואי ותרופות, מקצועות הבריאות, בריאות דיגיטלית, בריאות הציבור וביטוח בריאות.

ישראל מתכבדת לארח את כבוד השר, פרופ’ קארל לאוטרבך והמשלחת הגרמנית. השרים לאוטרבך והורוביץ נפגשו בברלין מספר שבועות לפני מינויו של פרופ’ לאוטרבך לשר בריאות בגרמניה, השניים פועלים מאז לקידום שיתוף הפעולה בין מערכות הבריאות וחיזוק הקשר בין ישראל וגרמניה.

שר הבריאות של גרמניה פרופ’ קארל לאוטרבך אמר: “ההצהרה המשותפת מוכיחה פעם נוספת: ישראל וגרמניה שותפות גם בתחום הבריאות. מגיפת הקורונה חיזקה אפילו עוד יותר את שיתוף הפעולה. בתחום הבריאות, גרמניה יכולה ללמוד מישראל הרבה. ישראל שימשה כמודל מוביל במבצע ההתחסנות. בנוסף, ישראל מובילה ברתימת הפוטנציאל של פתרונות דיגיטליים כדי לנצח את המגיפה.”

שר הבריאות ניצן הורוביץ: “אני מברך על ההצהרה החשובה לחיזוק שיתוף הפעולה בין המדינות בהמשך לקשר העמוק בין ישראל וגרמניה בתחום הבריאות ובכלל. אני מודה לשר, פרופ’ לאוטרבך על הידידות ועל השותפות בשנה האחרונה. אנו חולקים תפיסה דומה לגבי החשיבות של מערכת בריאות ציבורית חזקה. שיתוף הפעולה וחיזוק הקשרים ישפרו את היכולות של שתי המדינות בהתמודדות עם אתגרים משותפים, כגון מגיפות, וחיזוק היכולות בתחום החדשנות לטובת שיפור שירותי הבריאות עבור הציבור בגרמניה ובישראל כאחד”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה