בתגובה לטיוטת חוק ההסדרים, יו”ר הר”י לאוצר ולנציבות : שנו את ההתנהלות החד צדדית הפוגעת בעבודת הרופאים ובזכויותיהם אחרת ננקוט בכל הצעדים העומדים לרשותנו.

בהמשך לדיווח הנוגע ל”רעשים במערכת” בעקבות חשיפת טיוטת חוק ההסדרים בחלקיו הנוגעים למערכת הבריאות משגר היום יו”ר הר”י , ד”ר ליאוניד אידלמן (בתמונה) מכתב חריף לממונה על השכר במשרד האוצר ולנציב שירות המדינה בה הוא מוחה בתוקף על הכוונה לפגוע בזכויות רופאים, לרבות מנהלים רפואיים ומנהלי בתי חולים. בין היתר כותב אידלמן :

“בעת האחרונה אנו עדים לניסיונות חוזרים ונשנים של המעסיקים לפעול באופן חד צדדי, תוך הצהרה על שינויים עתידיים מרחיקי לכת אשר מתוכננים על ידי משרד האוצר, נציבות שירות המדינה ומשרד הבריאות.

כל זאת בנוסף לידיעות המתפרסמות בדבר גזירות כלכליות העומדות לנחות על עובדי המגזר הציבורי ובכלל זה הרופאים, ידיעות שאינן עומדות בקנה אחד עם מכתבו של הממונה על השכר אלי מיום 01.5.02 טרם כינונה של

הממשלה, ממנו עולה כי הסכם הרופאים לא ייפגע“.

אנו מבקשים עמדתכם באשר לכל הנושאים המפורטים במכתבי זה לאלתר, ולא יאוחר מיום שני 29.4.2013. ככל שלא תשנו את ההתנהלות החד צדדית ותחזרו בכם מהכוונה לשינויים חד צדדיים בתנאי עבודת הרופאים המפורטים במכתבי זה, או שבכוונתכם להביא לשינוי או פגיעה בהסכם הרופאים, לא יהיה לנו מנוס מנקיטה בכל הצעדים העומדים לרשותנו לצורך שמירה על זכויות הרופאים”.

למכתב המלא הקליקו כאן

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה