פרופ’ פיה רענני מונתה למנהלת המערך להמטולוגיה במרכז דוידוף בבילינסון

המערך כולל את תחום ההמטולוגיה וההמטו-אונקולוגיה.

פרופ’ פיה רענני:

“אני רואה לעצמי זכות וחובה להצעיד את המערך קדימה בבטחה כדי להמשיך להיות בחד החנית של תחום ההמטולוגיה בארץ”

פרופ’ פיה רענני (53) מונתה למנהלת המערך להמטולוגיה במרכז דוידוף בבילינסון. עד כה, שימשה מנהלת היחידה לאשפוז המטו-אונקולוגי במרכז דוידוף. לפרופ’ רענני שנות עשייה רבות ומרשימות, מעורבותה ופועלה בתחומים וברבדים רבים מציבים אותה כאחת מדמויות המפתח בתחום במדינת ישראל.

פרופ’ רענני למדה בביה”ס לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, התמחתה ברפואה פנימית בבילינסון ובמכון להמטולוגיה במרכז הרפואי שיבא בניהולו של פרופ? יצחק בן-בסט. בהמשך עברה השתלמות בת שנה בתחום הלוקמיה המיילואידית הכרונית ומחלה שיירית מינימלית ביחידה לחקר הלוקמיה בביה”ח Hammersmith (כיום קרוי Imperial College) בלונדון.  לפני כשנתיים נסעה להשתלמות קצרה כפרופסור חבר למרכז היוקרתי לטיפול בסרטן Memorial Sloan Kettering, שם השתלמה בתחום של לויקמיות חריפות.

לצד העשייה הקלינית, משמשת פרופ’ רענני כראש החוג להמטולוגיה באוניברסיטת תל-אביב מזה 3 שנים. לפני כשנה נבחרה להמשיך לקדנציה נוספת בתפקיד. בנוסף היא מעורבת בפעילות אוניברסיטאית כחברה במספר ועדות כגון: הועדה לקרנות מחקר, הועדה המדעית של המרכז לחקר הביולוגיה של הסרטן, הועדה המדעית של מרכז ג’ראסי לאונקולוגיה. כמו כן, משמשת כבוחנת מוסמכת בבחינות סיום התמחות בהמטולוגיה מזה כעשור.

פרופ’ רענני חברה באיגודים המטולוגיים ישראליים ובינלאומיים כמו החברה האמריקאית להמטולוגיה (ASH), החברה האירופאית להמטולוגיה (EHA), החברה הישראלית להמטולוגיה ולעירויי דם.

פרופ’ רענני עוסקת במחקר בסיסי במעבדה ובמחקר קליני ודוגלת בשילוב המחקר עם עבודה קלינית. עד היום פרסמה כ-100 מאמרים בעיתונים רפואיים שונים. עיקר מחקרה עוסק בממאירויות המטולוגיות.

מזה למעלה מעשור משמשת פרופ’ רענני סוקרת לעיתונים המטולוגיים מובילים כמו Blood, Haematologica ורבים אחרים. בשנים האחרונות התמנתה לעורכת ב-3 מערכות עיתונים. לאחרונה עורכת חוברת בנושא הטיפול במתבגרים AYA =adolescent young) (adults במחלות המטולוגיות ביחד עם פרופ’ טולמן, ראש שירות הלויקמיה

ב- Memorial Sloan Kettering. 

במהלך השנים עבדה פרופ’ רענני עם מובילי דעה במרכזים בינלאומיים מובילים בתחום הטיפול הסרטן כמוDana Farber, MD Anderson ו-Memorial Sloan Kettering ברמת השירות הקליני לחולים.

פרופ’ פיה רענני, מנהלת המערך להמטולוגיה והמטו-אונקולוגיה במרכז דוידוף בבילינסון: “ה”אני מאמין” שלי מושתת על העקרונות של חתירה למעמד של מרכז מצוינות לאומי ובינלאומי, שמירה על כבוד האדם הן זה של החולים והן זה של אנשי צוות, שקיפות מול החולים והצוות, השקעה בדור העתיד של הרופאים, האצלת סמכויות והעצמת גורמים חיוביים בצוות, אינטראקציה עם דיסציפלינות משיקות במרכז דוידוף ובבית החולים וטיפוח קשרים בינלאומיים לצרכי קליניקה ומחקר. אני רואה לעצמי זכות וחובה להצעיד את המערך קדימה בבטחה לתוך המילניום הנוכחי כדי להמשיך להיות בחוד החנית של ההמטולוגיה בארץ.”

                       

פרופ’ רענני תושבת תל אביב.

 נמסר על ידי: ורד קויטל, דוברת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה