איגוד ה-ACP תומך בהרחבת שירותי טל-רפואה במסגרת רפואה ראשונית (Ann Intern Med)

בנייר עמדה מטעם ה-ACP (American College of Physicians) טוענים מומחים כי שירותי טל-רפואה עשויים להרחיב את הגישה לטיפול, לשפר את התוצאות ולהפחית את עלויות הטיפול הרפואי, אך יש לשקול בקפידה את הסיכונים והתועלת עבור החולים ועבור הרופאים.

המאמר שפורסם בכתב העת Annals of Internal Medicine מציע למעלה מעשר המלצות, כולל את הנימוקים בבסיס ההמלצות הללו, לשירותי טל-רפואה מוצלחים.

אחת ההמלצות החשובות ביותר נוגעת לביסוס מערכת יחסים. באיגוד מאמינים כי מערכת יחסים בריאה בין המטפל והמטופל נדרשת לצורך שימוש נכון בשירותי טל-רפואה, כאשר המפגש מרחוק עצמו עשוי לבסס מערכת יחסים באמצעות טכנולוגיות וידאו ושמע בזמן אמת.

על רופא הפוגש במטופל לראשונה דרך שירותי טל-רפואה להתחיל את מערכת היחסים בהתאם לסטנדרטים המקובלים במפגש אישי או בהתייעצות עם רופא אחר לו קשר עם המטופל. תגמולים לרופאים עדיין מהווים סוגיה חשובה, עם הבדלים נרחבים בחוקים ובמדיניות, כאשר באזורים מסוימים ניתנים תמריצים רבים יותר מאשר במקומות אחרים.

באיגוד מזהירים כי על רופאים המשתמשים בשירותי טל-רפואה להקפיד להגן על עצמם. ההמלצה היא לרופאים להבטיח כי הביטוח הרפואי כולל גם כיסוי שירותי טל-רפואה.

Ann Intern Med. Published online September 8, 2015

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה