אורולוגיה

קול קורא לציבור הרופאים העצמאיים והרופאים הגמלאים המתקשים בתשלום פרמיות לביטוח אחריות מקצועית

רופא/ה נכבד/ה,


  • המגמה של עליית הפרמיות בביטוח אחריות מקצועית ברפואה, והשלכותיה על העיסוק בפרקטיקה פרטית, ובייחוד על ציבור הרופאים העצמאים ועל חלק מציבור הרופאים הגמלאים, יוצרות בעיה כאובה, המוכרת לנו היטב.


  • לאחרונה נתקבלו אצלנו כמה וכמה פניות, בהן הביעו רופאים עצמאיים קושי רב בתשלום הפרמיות הנדרשות מהם לביטוח פעילותם המקצועית.


  • הרופאים העצמאיים וחלק מן הרופאים הגמלאים רוכשים פוליסות לביטוח אחריותם המקצועית באופן אינדיבידואלי, כל אחד בנפרד. לו הייתה מתבצעת רכישה מרוכזת, ניתן היה לנסות ולהשיג הוזלה בעלות הפרמיה. בהתאם לכך, ניסינו בעבר לרכוש פוליסה במרוכז עבור כל הרופאים העצמאיים. לצערנו, מספר הרופאים שביקשו לשתף פעולה עם יוזמה זו היה אפסי.


  • לאור הגידול היחסי בכמות הפניות בעת האחרונה, החלטנו לקיים ניסיון נוסף לגיבוש קבוצה גדולה של רופאים עצמאיים ושל רופאים גמלאים, על מנת לבחון את האפשרות לרכישת פוליסה במרוכז. מאמץ זה מצריך שיהיה בידנו מידע מקיף על פעילותו של הרופא, על ניסיון התביעות שלו, על הסכומים ששילם כפרמיה בעבר ועל הסכומים שנדרשו ממנו לאחרונה וכיו”ב.


  • לשם כך מצ”ב שאלון, שמטרתו איפיון הפעילות של רופאים המתקשים לשלם את הפרמיה הנדרשת מהם, או של כאלה שחל גידול ניכר בעלות הפרמיה שנדרשה מהם, וזאת ללא הצדקה, לדעתם. השאלון כולל את כל שדות המידע החיוני לנו לשם גיבוש תכנית הפעולה, וללא מילויו השלם, תוך שיתוף פעולה מצדכם, לא נוכל לסייע.


  • אם יצטבר בידינו מידע על קבוצה משמעותית של רופאים, הזקוקים לעזרתנו, נעשה, כמובן, את כל שניתן על מנת לנסות ולסייע לרופאים אלה.


  • אנא מלאו את השאלון בתשומת לב והעבירוהו אלינו עד ליום 10.1.06.
    למען הסר ספק נבהיר, כי כל מידע מזוהה שיימסר במסגרת השאלון יישמר אצלנו בסודיות מלאה, ולא יועבר לכל גורם חיצוני שהוא. בניהול המו”מ ככל שהדברים יבשילו לידי כך עשוי להיכלל, אם בכלל, אך ורק סיכום ו/עיבוד של נתונים בלתי מזוהים.
  • בברכה,

    ד”ר יורם בלשר

    יו”ר הר”י

    קישור לשאלון

    0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    מידע נוסף לעיונך

    כתבות בנושאים דומים

      הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

      במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
      להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה