היום, רשות הדואר מנפיקה בול לבית החולים לוינשטיין, כביה”ח המייצג את תחום השיקום בארץ.
רשות הדואר הנפיקה היום סידרה של 4 בולים לבתי חולים, וביה”ח לוינשטיין נבחר לייצג את תחום השיקום בסידרת הבולים החדשה.
הנפקת בולים למוסדות, זהו אירוע יוצא דופן מאחר ומעט מאד מוסדות זוכים לקבל בול משלהם. ביה”ח לוינשטיין זכה לקבל בול שיישא את שמו כמייצג את תחום השיקום בארץ.
“ביה”ח לוינשטיין, שהפך למותג ולמושג באיכות השיקום, נבחר לייצג את תחום השיקום בזכות המקצועיות והמוניטין שנרכשו במשך עשרות שנים. ביה”ח לוינשטיין החל לקלוט לשיקום את החיילים שנפגעו בראשם במלחמת יום הכיפורים, ומאז ועד היום, הניסיון שנרכש בשיקום מהווה מודל לחיקוי בכל העולם. ביה”ח לוינשטיין הוא מושג ומותג, ושם נרדף לשיקום בארץ ובעולם”, כך אמר פרופ’ יעקב הרט מנהל ביה”ח לוינשטיין, היום עם הנפקת הבול.
בחודש הבא, ייערך טקס רב משתתפים להשקת הבול, בביה”ח לוינשטיין.
לי ליבר
דוברת ביה”ח לוינשטיין








תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!