ביום א’, 25/9/05, בשעה 13:30, תחנך במרכז שיקום ילדים “אסיף”, כיתת מחשבים.
המחשבים נתרמו על ידי עמותת “יד ביד” בראשות הרב גלוברמן מלוד, בשיתוף פיני גרשון מאמן מכבי ת”א.
בטקס ישתתף שר הבריאות ח”כ מר דני נוה, הרב גלוברמן, מר פיני גרשון ושחקני מכבי ת”א.
נמסר ע”י לשכת הדוברת








תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!