הטיפ השבועי עם פרופ’ רז: איך לחזק את אמון המטופל ברופא?

טיפים מחדר הרופא.ה

גורם מפתח להצלחת הטיפול ובעיקר להיענות לטיפול תרופתי הוא האמון שהמטופל נותן ברופא שלו. כיצד אפשר לחזק אמון זה ולשפר ההיענות?

לכל הטיפים השבועיים 

בחסות בלתי תלויה של חברת נובונורדיסק

 

1 תגובה
  1. שירית אופיר
    שירית אופיר אומר:

    הצעה לסיבה נוספת לאובדן האמון של המטופל.ת ברופא.ה, ביתר שאת, לאחרונה – הגיבוי העיוור שנתנו רופאי המשפחה ושל הרופאים באופן כללי למדיניות משרד הבריאות בנושא החיסון כנגד קורונה, ההמלצה להתחסן בחיסונים הראשונים ובבוסטרים, ובהמשך גם כפייתם ע”י התו הירוק.
    כפיה והמלצה על חיסון שלא היה מספיק ידע עליו ושבהדרגה התבררה יעילותו לטווח קצר ולא נעשה איסוף ראוי של תופעות הלוואי ממנו.
    אינסוף לעדויות של המטופלים על תגובת ה”אינקשר” של הרופאים לדיווחים על תופעות לוואי. האמירות כמו זו של פרופ’ רוטשטין לדיווחים על הפרעות בסדירות הווסת בכל הגילאים שהוכתרו כ”קשקוש מקושקש” שלבסוף הודו בקיומם. הזיגזוגים וההכחשות אודות דלקת קרום הלב ובעיקר החוזים המושחרים מול חב’ התרופות שייצרה את החיסונים והתפקיד ששימשו ראשי מערכת הבריאות בכתיבת מאמרים לחברת התרופות ששיווקה את החיסון, כל אלו די בהם כדי שיקעקעו את האימון לחלוטין, ויש לאמר – בצדק

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה