אונקולוגיה

פרסומות לתרופה חדשה כנגד סרטן ריאות עשויות להגביר את דרישות המטופלים

טיפולים אימונותרפיים כנגד מחלות ממאירות הגיעו למוקד מהדורות החדשות בשנתיים האחרונות, וחול סרטן הגיבו לרעש התקשורתי בדרישות לקבלת הטיפול, ובחלק מהמקרים, אף הציעו לשלם את המחיר המלא מכיסם. כעת, פרסומות חדשות מיועדות לקבוצת חולים אחת ואלו עשויות להביא להגדלת הדרישה של המטופלים לטיפול.

הפרסומות המופיעות בערוצי הטלוויזיה בשעות הערב בארצות הברית, מציגות את Nivolumab (אופדיבו) כטיפול לסרטן ריאות מתקדם. לפרסומות אלו הפונות ישירות לצרכן יש יתרנוות וחסרונות עבור הרופאים והמטופלים.

מטרת הפרסומת החדשה היא לעדכן את המטופלים ואת בני המשפחה שלהם אודות אפשרות טיפול חדשה למחלה אגרסיבית, עבורה לא פותחו טיפולים פורצי דרך במהלך העשור האחרון. בפרסומות טוענים כי הטטיפול מאפשר לחולי סרטן ריאות לחיות זמן ארוך יותר. עם זאת, אחת הביקורות שעלו כנגד נוגעת לשאלה האם הרושם העולה מהמודעה הוא מדויק.

הפרסומת החדשה מתמקדת בשימוש המאושר הראשון לטיפול בגידולי NSCLC (Nonsmall Cell-Lung Cancer) של תאי קשקש. זו גם הפעם הראשונה בה חברת התרופות, Bristol Mayers Squibb, הציגה פרסומות לטיפול אונקולוגי בטלוויזיה. הפרסומת החדשה נועדה לעודד מטופלים לערוך דיון מושכל עם הרופא המטפל בכדי להבין את Nivolumab הינה אפשרות מתאימה להם.

אחד המסרים העיקריים של הפרסומת נוגע לכך שהטיפול התרופתי מעלה משמעותית את הסיכויים לשרדו זמן ארוך יותר בהשוואה לכימותרפיה. עם זאת, הפרסומת אינה מפרטת מהי התועלת ההישרדותית הממוצעת עם הטיפול.

מסר עיקרי נוסף של הפרסומת נועד לקהל יעד רחב יותר ובו נמסר כי Nivolumab הינו טיפול אימונותרפי, וכי מדובר בסוג טיפול חדש בהשוואה לכימותרפיה. פרסומות משמשות גם ככלי להצגת עיקרון חדש לציבור גדול.

מחברת התרופות נמסר כי הפרסומות בנושא Nivolumab מהוות חלק מקמפיין נרחב יותר, הכולל פרסומות דיגיטאליות ופרסומות בעיתונים נבחרים, הצפויות להופיע עד סוף שנת 2015.

קישור לפרסומת

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה