אונקולוגיה

עדכונים בפרשת מכתבי התמיכה וההתקפה על הקהיליה הרפואית בישראל ב-LANCET

המשבר בעזה ממשיך ל”ככב” ב-LANCET . לפניכם צבר הפירסומים והמכתבים שמוצגים כעת באתר ה-LANCET .  באופן לא בלתי צפוי ניתן לזהות שמכתבי התמיכה בישראל נכתבים בעיקר ע”י רופאים יהודיים (וכמובן גם מכתב התגובה שנשלח ע”י רופאים ישראליים) בעוד שהמכתבים המגנים את ישראל ע”י רופאים ממוצא ערבי בעיקר.


489

IsraelGaza conflict
Tanya Haj-Hassan,Tony McShane,Imran Mahmud,Peter Watkinson,Chris Conlon,Terence Hope,David Lloyd,Nick Maynard,on behalf of 22 signatories


489

IsraelGaza conflict
Tamir Wolf,Danielle H Brown,Shachar M Aharony


490

IsraelGaza conflict
Espen Bjertness


491

IsraelGaza conflict
Bruce M Marmor,Beverly A Spirt


491

IsraelGaza conflict
Nicoletta Dentico,Gianni Tognoni,on the behalf of the OISG (Osservatorio Italiano per la Salute Globale)


491

IsraelGaza conflict
Tom Konikoff,Fred M Konikoff,Yehuda Shoenfeld


491

IsraelGaza conflict
Ruchama Marton


492

IsraelGaza conflict
Jeremy M Levin,Ron Cohen


493

IsraelGaza conflict
Randall Kuhn

 

הערת המערכת: אין ספק שבמכתבים המגנים את ישראל יש חד צדדיות והטייה בולטת , שכן במכתבים אלה הכותבים אינם מזכירים אפילו במילה אחת את העובדה שחמאס יורה כדי לפגוע באוכלוסיה האזרחית ושהוא עושה שימוש באזרחים חפים מפשע ומתקנים כמו בתי חולים ובתי ספר

אבל, חשוב לציין שהפואנטה של כל הכותבים האנטי-ישראלים, תחת המסגרת של הפירסום בכתב עת רפואי ,היא בהתמקדותם בפגיעות ובנפגעים בבתי חולים כולל פגיעות באנשי צוות רפואי, דבר שלפי הכותבים אמור להיות טאבו ועבירה שאין לעבור עליה לסדר היום.

נראה לנו שיהיה חשוב ומועיל שמחקר / תחקיר ישראלי אמין ומבוסס עובדות ועדויות שיהיה בפיקוח של איש רפואה אמין ומוכר, ינתח ויציג את כל המקרים שבהם נפגעו בתי חולים בעזה,  במטרה להוכיח שהפגיעות היו על רקע הגנתי , היינו נבעו בשל ירי של טילים או ירי אחר על צה?ל או על אוכלוסיה אזרחית בישראל.

תחקיר כזה יוכל להוות תשובה אמיתית ורצינית לטענות, והוא חשוב למדינת ישראל, ולקהילה הרפואית בישראל, הן מול הטענות הקשות המגיעות מגורמים אנטי ישראליים מובהקים, והן עבור מצפונה וחוסנה של הקהילה הרפואית בישראל.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה