אונקולוגיה

האם פרופ’ מור יוסף ימונה כפרוייקטור מיוחד מטעם משה”ב לפתרון המשבר והסכסוך ?

ע”פ הודעת דובר משה”ב פרופ’ שלמה מור יוסף (בתמונה) מונה ע”י סגן שר הבריאות לפעול כ”פרוייקטור” מיוחד שיפעל להשיג פתרון במשבר המתמחים והמומחים.

עם זאת ע”פ הודעה לעתונות שהועברה מטעם גולדפינגר תקשורת מכחיש פרופ’ מור את התמנותו לתפקיד זה…

להלן הודעת דוברות המשרד:

“סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן החליט בעצה אחת עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ובהסכמת מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ רוני גמזו, למנות את פרופ’ שלמה מור יוסף, כיועץ מיוחד וכפרוייקטור שיעסוק במשבר הרופאים המתמשך. פרופ’ מור יוסף יהיה כפוף בעבודתו לסגן שר הבריאות. פרופ’ רוני גמזו ימשיך בתפקידו כמנכ”ל המשרד . סגן השר מגבה את מנכ”ל משרדו ומתנער מנסיונות שונים לפגוע במעמדו.”

כאמור הגיע אלינו גם התגובה הבאה בשמו של מור יוסף:

“בתגובה לידיעות שפורסמו הערב מסר פרופ’ שלמה מור-יוסף כי אין לו כל כוונה להיות מנכ”ל משרד הבריאות ולא לשמש כ”פרויקטור” כפי שפורסם. הוא הביע אמון מלא בתפקודו של ד”ר רוני גמזו כמנכ”ל משרד הבריאות. פרופ’ מור-יוסף סבור כי יש למצוא פתרון לתנאי העבודה וההשתכרות של המתמחים, והוא היה שותף פעיל במו”מ שנערך איתם עד לאחרונה.  הוא מתנגד לשימוש בנשק ההתפטרות ההמונית וקורא לפתור את המשבר בהדברות ולא מתוך כוחניות. כל זאת , עפ”י החלטת בית המשפט העליון ותוך כיבוד החוק.

הפגיעה במעמדו של פרופ’ גמזו אליה מתייחסת הודעת משה”ב קשורה לדיווח בתקשורת (ראו ידיעה זו מ”הארץ”) לפיה גורמים באוצר פועלים להדחת גמזו על רקע ההזדהות שגילה עם הרופאים המוחים ואי נקיטת הצעדים כנגד הנהלת רמב”ם על כך שלא ביצעה פיטורי מומחים לאלתר כדרישת סגן השר ליצמן.

הערת המערכת: צריך לקוות שפרופ’ מור יוסף אכן ייקח על עצמו את התפקיד, ירגיע את כל הצדדים (בעיקר את האוצר) ויוביל הסכמה משותפת לקיצור ההסכם ובא שלום על ישראל…


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה