התפרצות ה-E.COLI בגרמניה : נראה שהאשמה אינה בנבטים..עדכונים אחרונים

ע”פ  הודעה של דובר משרד החקלאות הגרמני אמש נראה שהחשד שההתפרצות האלימה של זן E.COLI בגרמניה נגרמה עקב זיהום חיידקי בגידולים של נבטי שעועית (וזאת לאחר שהמלפפונים הספרדיים נוקו מכל אשמה..) הוסר גם מהנבטים… בדיקות המעבדה שנעשו לא היו חד משמעיות… לדיווח המלא ב”הארץ”

בינתיים ה-CDC האמריקאי פתח אתר מידע העוסק בהתפרצות האחרונה, בקישור זה. לפי העדכון לשעה זו הדיווח הוא על 520 אנשים הסובלים מ- hemolytic uremic syndrome או בקיצור HUS , ו-11 מקרי תמותה.  מרבית הנפגעים שאובחנו בארה”ב  ביקרו לאחרונה בהמבורג, גרמניה.

גם משרד הבריאות בישראל פירסם עידכון והנחיות לאנשים שחזרו מגרמניה וסובלים מכאבי בטן או שילשולים להיבדק. המשרד גם מעדכן שמתבצעות בדיקות לזיהוי E.COLI בתוצרת חקלאית מיובאת לישראל.

תגובות רוצה להצטרף לדיון?

אין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!

מאמרים

כניסת צוות רפואי

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לצוות הרפואי

לקבלת קוד אימות לנייד ולמייל, יש למלא את כתובת המייל ואת מספר הטלפון שלך

עדיין לא נרשמת? באפשרותך לבצע רישום כאן