כתב אישום חמור על הריגה נגד רופאה מרדימה (YNET)

כלי התקשורת ההמונים הקדישו כותרות בולטות להגשת כתב האישום בגין הריגה נגד רופאה מרדימה באסותא, שלפי כתב האישום, עקב העובדה שהלכה לישון, והפחיתה את עוצמת המוניטור , מינון יתר של חומר הרדמה גרם לדום לב ומוות של הילדה נטע-לי בורוסקי. הניתוח שבוצע היה לתיקון פזילה בעיניים.

לכתבה ב-YNET

יש לציין שבי”יח אסותא ע”פ פירסומים בתקשורת מכחיש את האשמה.

תגובות רוצה להצטרף לדיון?

אין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!

מאמרים

כניסת צוות רפואי

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לצוות הרפואי

לקבלת קוד אימות לנייד ולמייל, יש למלא את כתובת המייל ואת מספר הטלפון שלך

עדיין לא נרשמת? באפשרותך לבצע רישום כאן