למעלה מ 350 קשישים מיישובי האזור השתתפו השבוע באירועי יום הזקן, שהתקיימו במרכז הרפואי אסף הרופא זו הפעם הרביעית.
הקשישים, שהגיעו מראשון לציון, באר יעקב, רמלה, לוד והמועצה האזורית גזר, שמעו הרצאות הנוגעות לסוגיות המשפטיות הקשורות לגיל השלישי, בריאות ומניעה בנושאים שונים כיתר לחץ דם, סרטן השד ועוד.
האירוח המפואר כלל גם ארוחת צהרים עשירה שנתרמה ע”י חברת תגבור שירותי סיעוד וכיבוד קל ושתייה חמה וקרה במהלך היום כולו. סטודנטים מביה”ס לסיעוד באסף הרופא הנעימו בשירה ונגינה. מאסף הרופא נמסר כי לבד משירותים רפואיים, בית החולים רואה לעצמו לחובה שהיא זכות – לתרום לקהילה בתחומים שונים ולמגוון גילאים: כך לגבי הגיל השלישי וקיום אירועי יום הזקן כבר בפעם הרביעית, כך לגבי מפעל הזנה לקשישים מעוטי יכולת וכך לגבי הרצאות לבני נוער בחטיבות הביניים והתיכונים בנוגע לבעיות והתלבטויות הקשורות לגיל, מרפאה התנדבותית למעוטי יכולת באחת הערים באזור ועוד. “אנו לא מחויבים לפעילויות אלה”, אמר ד”ר יגאל הלפרין, סגן מנהל המרכז הרפואי, “אך הצוות הרפואי שלנו רואה עצמו כחלק מהקהילה ולכן הוא יוזם מפגשים ופעילויות מסוג זה, שכן פשוט אכפת לנו”.
האירוע התקיים בשיתוף משרד העבודה והרווחה והעיריות.
נמסר ע”י לשכת הדוברת







תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!