חברת EARLYSENSE, המפתחת מוצרים לניטור וזיהוי מוקדם של אסתמה ואי ספיקת לב, גייסה בסיבוב גיוס הון שני 3 מיליון דולאר מקרנות הון הסיכון אתגר ופרוסיד.
את EARLYSENSE הקימו דר. יוסי גרוס (מבכירי היזמים הסדרתיים בתחום מדעי החיים בישראל), גיא שנער (לשעבר מנכ”ל X-TECHNOLOGIES ) ודר’ דני לנגה.
פטנט רחב המגן על ליבת הטכנולוגייה של החברה אושר לאחרונה בארה”ב. החברה עתידה להתחיל בקרוב בניסויים קליניים.







תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!