ע”פ דיווח ב”הארץ” המרכז הרפואי שיבא מבצע ניתוחים במסגרת “תיירות מרפא” גם בשעות העבודה הרגילות, וזאת בניגוד להנחיות משה”ב.
בכתבה מצויין כי הנהלת המרכז טענה בתגובה כי רק 1.4% מניתוחי הבוקר בחודשיים האחרונים בוצעו בקרב מנותחים של תיירות מרפא. המרכז גם דוחה את הטענה שניתוחים אלה פגעו בתור או בזמינות של ניתוחים של תושבים מקומיים.







תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!