כלי התקשורת ההמונים הקדישו כותרות בולטות להגשת כתב האישום בגין הריגה נגד רופאה מרדימה באסותא, שלפי כתב האישום, עקב העובדה שהלכה לישון, והפחיתה את עוצמת המוניטור , מינון יתר של חומר הרדמה גרם לדום לב ומוות של הילדה נטע-לי בורוסקי. הניתוח שבוצע היה לתיקון פזילה בעיניים.
יש לציין שבי”יח אסותא ע”פ פירסומים בתקשורת מכחיש את האשמה.






תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!