רשת שטיינר מזמינה את מי שאיבד מכשירי שמיעה מאז תחילת המלחמה לקבל מכשיר חלופי בהשאלה

אוזן

רשת שטיינר מכשירי שמיעה (חברת בת של סונובה ישראל) תומכת באוכלוסיית כבדי השמיעה והחירשים בתקופה קשה זו, ומזמינה את כל מי שאיבד מאז תחילת המלחמה מכשירי שמיעה מתוצרתנו או מכל חברה אחרת לפנות למרכז שירות הלקוחות של הרשת ולקבל מכשירי שמיעה חלופיים בהשאלה.

על מנת שאפשר יהיה להתאים לפונים את המכשירים הדומים ביותר לאלה שאבדו, יש להציג בזמן הפגישה במכון של שטיינר תוצאות בדיקת שמיעה אחרונה שבידיכם ומסמך כלשהוא כגון חשבונית, קבלה, פרוספקט או הוראות הפעלה שיתנו לקלינאי התקשורת מידע רלוונטי על המכשירים שאיבדתם כך שנוכל להתאים לכם את המכשירים הנכונים ביותר עבורכם.

המכשירים שיושאלו לפונים הם מכשירים זמניים שמתאימים לשימוש למספר שבועות. במידה והמלחמה תימשך זמן רב יותר ולא תתפנו לרכישת מכשירים חדשים קבועים, ניתן יהיה להאריך את זמן העבודה של המכשירים הזמניים. בתום המלחמה יתבקשו מקבלי המכשירים להחזירם לסניף שטיינר מכשירי שמיעה בו קיבלו את המכשירים, או לסניף אחר בקרבת מקום מגוריהם.

רותי שרון, קלינאית ראשית של סונובה ישראל: “השמיעה מאפשרת את התקשורת שלנו עם הסביבה. הקשר הזה חשוב מאד תמיד, אך חשוב כפליים בתקופות חירום כמו בימי מלחמה קשים אלו. עבור אנשים עם ליקוי שמיעה, מכשירי השמיעה אינם מותרות – הם הכרחיים ומאפשרים להם לשמוע את האזעקות, את החדשות, להיות בקשר עם בני משפחה וחברים, לקבל מידע קריטי מאמצעי התקשורת, ולתפקד באופן מיטבי”.

אריק שטיינר, מנכ”ל סונובה ישראל, בעלת רשת שטיינר מכשירי שמיעה: “חברי הצוות בסונובה ובשטיינר מרכינים את ראשם לנוכח האסון הנורא שפקד את המדינה, מחבקים את משפחות הנרצחים, הפצועים והשבויים ומתפללים לשלום החיילים שלנו. על מנת להקל ולו במעט על נפגעי המלחמה, אנו נשאיל מכשירי שמיעה חלופיים לתושבי העוטף שנעקרו מבתיהם ולאזרחים מכל מקום אחר בארץ שאיבדו את מכשירי השמיעה שלהם במהלך הימים הבלתי נתפסים הללו. מקווים ביחד עם כל ישראל לימים שקטים ובטוחים יותר”.

 

 

 

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה