נתוני עולם-אמיתי תומכים בתועלת של Guselkumab להקלה על תסמיני דלקת מפרקים פסוריאטית (מתוך כנס Maui Derm)

בחולים עם דלקת מפרקים פסוריאטית (Psoriatic Arthritis) שהשלימו טיפול ב- Guselkumab(טרמפיה) לאורך שישה חודשים תועד שיפור משמעותי במחלת המפרקים, כאב וביטויים עוריים, כך עולה מנתונים חדשים שהוצגו במהלך כנס Maui Derm Meeting.

מחקרי DISCOVER-1 ו-DISCOVER-2 בשלב 2 כללו מבוגרים עם דלקת מפרקים פסוריאטית פעילה והוכיחו את היעילות של Guselkumab, נוגדן המאני כנגד IL23p19, בהשוואה לפלסבו, להקלה על סימנים ותסמינים של דלקת מפרקים פסוריאטית.

המחקר הנוכחי התבסס על נתוני מאגר CorEvitas PsA/Spondyloarthritis, מאגר פרוספקטיבי, רב-מרכזי, תצפיתי, שכלל חולים עם אבחנת דלקת מפרקים פסוריאטית, להערכת תוצאות הטיפול ב- Guselkumab בתנאי עולם-אמיתי.

מדד מחלת המפרקים הממוצע ירד מ-20.6 ל-17 לאחר שישה חודשי מעקב, בעוד שמדדי PGA ירדו מ-40 ל-23.8, בממוצע. עוד נרשמה ירידה בפני שטח הגוף משטח ממוצע של 8 ל-3.8 והקלה בכאב מ-55.2 ל-48.5, בממוצע, בחולים שטופלו לאורך זמן ב- Guselkumab.

שיעורי הפוגה או פעילות מחלה נמוכה עמדו על 27.5% מהחולים שטופלו ב- Guselkumab לאורך שישה חודשים.

החוקרים כותבים כי בחולים עם דלקת מפרקים פסוריאטית שהקפידו על הטיפול התרופתי ב- Guselkumab לאורך שישה חודשים תועד שיפור מובהק סטטיסטית במחלת מפרקים היקפית, מחלה עורית וכאב. נתונים אלו תומכים בתוצאות מחקרים קליניים שדיווחו על התועלת של Guselkumab בשיפור הסימנים והתסמינים של דלקת מפרקים פסוריאטית.

מתוך כנס Maui Derm

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה