חברת ביומיקה מגייסת 20 מיליון דולר להמשך פיתוח תרופות מבוססות מיקרוביום (הודעת חברת ביומיקה)

סבב גיוס משמעותי לחברת ביומיקה בהובלת הקרן הסינית Shanghai Healthcare Capital

ביומיקה בע”מ, חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב הניסויים הקליניים המפתחת תרופות חדשניות מבוססות מיקרוביום וחברת בת של אבוג’ן בע”מ ((נאסד”ק: EVGN, הבורסה לניירות ערך בת”א: אבגן), הודיעה היום על חתימה על הסכם השקעה של 20 מיליון דולר בחברה. סבב הגיוס מובל על ידי הקרן הסינית Shanghai Healthcare Capital (SHC). השלמת העסקה כפופה לתנאים סטנדרטיים, לרבות אישור מהרשויות הרגולטוריות בסין.

ביומיקה מפתחת תרופות חדשניות המורכבות מחיידקים שמקורם במיקרוביום האנושי ע”ב כלים חישוביים מתקדמים. החברה פועלת לזהות ולאפיין אלמנטים במיקרוביום האנושי המקושרים למגוון מחלות באמצעות כלים חישוביים מתקדמים ולפתח תרופות חדשניות המבוססות על המיקרובים היחודיים. החברה מתמקדת בפיתוח תרופות לטיפול בחולי סרטן, מחלות מעי דלקתיות ותפקודיות כמו גם מחלות זיהומיות שמקורן בחיידקים העמידים לטיפולים אנטיביוטיים.

Shanghai Healthcare Capital היא קרן סינית מובילה הממוקמת בשנגחאי ומתמקדת בהשקעות בחברות מתחום הביוטכנולוגיה והבריאות ברחבי העולם, הנמצאות בשלבי פיתוח מוקדמים של טיפולים משפרי חיים. הקרן מנוהלת על ידי SIIC Capital שאחת המשקיעות המובילות בה היא שנגחאי פארמה – מחברות התרופות הגדולות והמובילות בסין.

בעקבות ההשקעה ביומיקה מתכננת להשלים את הניסוי הקליני פאזה-1 שלה בתחום הסרטן באמצעות BMC128 ומעבר לפאזה-2. כמו כן, ביומיקה מתכננת לפתח תהליכי ייצור בהיקפים גדולים ולהשלים ייצור אצווה קלינית של BMC333 בתנאי יצור נאותיים (GMP), כהכנה לניסוי קליני פאזה-1 לטיפול במחלות מעי דלקתיות (IBD). בנוסף לשני הניסויים הללו ביומיקה מתכננת לקדם תכניות פיתוח נוספות.

יש לציין כי התרופות שנמצאות בשלבי פיתוח של ביומיקה מבוססות על הרכב ייחודי של חיידקים שנבחר תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המבוססת על ניתוח מיקרוביום פונקציונלי ברזולוציה גבוהה באמצעות PRISM – פלטפורמה חישובית המופעלת על ידי המנוע הטכנולוגי MicroBoost AI של אבוג’ן.

למידע נוסף ולנוסח המלא של הודעת החברה, הקליקו כאן

קרדיט לתמונות: ביומיקה/ יח”צ;


תמונת צוות ביומיקה והקרן הסינית, משמאל לימין:

Dr. Hong Wen, Dr. Jing Bao, Prof. Yehuda Ringel, Dr. Elran Haber, Dr. Shiri Meshner

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה