הסכם שיתוף פעולה בלעדי בין חברת היישום של כללית לחממת המכשור הרפואי MEDX

במסגרת ההסכם שנחתם השבוע בין הצדדים, חממת מדקס (MEDX Xelerator) תפתח מיזמים חדשניים בתחום המכשור הרפואי לצרכים קליניים ממוקדים שיעלו הצוותים הרפואיים בבתי החולים

חממת מדקס (MEDX Xelerator) ומור יישום מחקרים בע”מ, חברת המסחור של כללית, חתמו היום (ד’) על הסכם שיתוף פעולה בלעדי וראשון מסוגו לעידוד ופיתוח יזמות רפואית בכללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל.

במסגרת ההסכם בין הצדדים, צוותים רפואיים רב תחומיים של כללית ייפגשו עם צוות החממה ויעלו בפניהם אתגרים רפואיים ובעיות קליניות עמן מתמודדת מערכת הבריאות כיום. לאחר מיפוי ובחינת הצרכים שיעלו מהשטח, יזמים מהתוכנית “יזם הבית” של החממה יפעלו לפיתוח פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחום המכשור הרפואי. בפרויקטים נבחרים תשקיע החממה סכום כסף ראשוני של עד 50 אלף דולר לטובת בחינת הרעיון והוכחת היתכנות. ההסכם יאפשר שיתוף ידע וערוץ תקשורת ישיר בין התעשייה לצרכים ממשיים של מערכת הבריאות, תוך שמירה על הקניין הרוחני של בתי החולים ואופציה להשקעה של החממה בפרויקטים בעלי פוטנציאל קליני ומסחרי בעתיד.

״אני מברך על ביסוס והרחבת שיתוף הפעולה עם חממת מדקס, עמה כבר הקמנו בעבר את חברת אקסרו מדיקל, שנמצאת כעת במגמת צמיחה משמעותית” אמר שי מרקוס, מנכ״ל מור יישום מחקרים. “החממה תוביל ליצירת חדשנות רב-תחומית משמעותית לטובת החולים ולטובת מערכת הבריאות בישראל, בהתבסס על צרכים קליניים ברורים שיעלו מן השטח״, הדגיש.

שי פוליקר, מנכ”ל חממת מדקס, הוסיף: ״הרחבת פעילות החדשנות לכלל בתי החולים של כללית יאפשר ליזמים שלנו להעמיק ולהכיר את הבעיות והפערים האמיתיים של הרפואה כיום, ושטרם נמצא להם פתרון אופרטיבי. לראשונה, יתאפשר ערוץ ישיר בין הרופא ליזם ואנו מצפים לשיתוף פעולה פורה שיביא יחד לפתרונות ומיזמים פורצי דרך במערך הבריאות בישראל ובעולם”.

בתמונה: מנכ״ל מור יישום מחקרים שי מרקוס ושי פוליקר, מנכ”ל חממת מדקס.

צילום: יח”צ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה