המדור ללימודי המשך של בית הספר לרוקחות, האוניברסיטה העברית בירושלים, מציע מגוון קורסים בנושאים שונים ולקהלים מגוונים של ציבור הרוקחים:

רוקחת

בשנת הלימודים תשע”ג יציע המדור ללימודי המשך של בית הספר לרוקחות, האוניברסיטה העברית בירושלים, מגוון קורסים בנושאים שונים ולקהלים מגוונים של ציבור הרוקחים.

בינואר 2013 יפתח שוב הקורס: רישום ורגולציה בישראל שהוא הנדרש, העדכני והמעשי ביותר מסוגו וניתן על ידי אנשי מקצוע הפעילים בנושא. הקורס מאד מבוקש ומוגבל במספר הנרשמים. עקב כך מומלץ ביותר להזדרז להירשם ולהבטיח בו מקום. (לפרטים לחצו כאן)

באפריל 2013 יפתח המחזור החמישי של קורס ההכשרה לרוקחים אחראיים.  הקורס כולל מעבדות ולכן גם בו קיימת הגבלה של מספר הנרשמים. בהמשך השנה ייפתח קורס המשך לבוגרי חמשת המחזורים לפי בקשתם.  הפרוט יפורסם בקרוב. (לחצו כאן)

בסמסטר השני של שנת הלימודים תשע”ג יפתח לראשונה קורס בנושא הערכת בטיחות תמרוקים בעקבות הרגולציה האירופאית החדשה והתקנות החדשות של משרד הבריאות. ישתתפו בו מרצים מאירופה ומישראל, סילבוס מפורט, תאריך, מיקום ושכר לימוד יפורסמו בהמשך. (לחצו כאן)

המדור ללימודי המשך צועד עם הזמן ומאפשר גם לימוד אינטראקטיבי דרך האינטרנט. ניתן להירשם כבר עכשיו לקורס האינטרנטי לרוקחים בנושא מחלות זיהומיות אבחון וטפול הנמצא באתר istudy  של חברת emed עמה אנו משתפים פעולה בנושא. לקראת תחילת 2013 נעלה לאתר קורס אינטרנטי נוסף בנושא של יתר לחץ דם אבחון וטיפול. (לחצו כאן)

בהמשך השנה יפתח גם קורס אינטרנטי בנושא הסוכרת.

בברכת שנת לימודים פורייה,

פרופ’ שמעונה יוסלסון-סופרסטיין

מנהלת המדור ללימודי המשך

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה