מדטרוניק משלימה את רכישת Covidien

הודעת חברת מדטרוניק

מדטרוניק, מהמובילות בטכנולוגיות, שירותים ופתרונות רפואיים, הודיעה היום על השלמתה המוצלחת של רכישת חברתplc Covidien עליה הודיעה בעבר. על פי תנאי הרכישה, Medtronic,Inc. ו-Covidien plc יאוחדו  תחת השם Medtronic plc.

מניות Medtronic plc צפויות להיסחר בבורסה של ניו יורק (NYSE) תחת הסימול “MDT” ביום שלישי, ה- 27 בינואר, 2015.

“השלמת הרכישה מהווה ציון דרך משמעותי בתעשייה שלנו ובכך יוצרת חברה הנמצאת בפוזיציה ייחודית להקלה על הכאב, להשיב בריאות ולהאריך חיים של יותר מטופלים ברחבי העולם. כעת אנו יכולים לשלב את היכולות הנרחבות והחדשניות של Medtronic ו-Covidien במטרה לפתור את האתגרים הגדולים ביותר בתחום תעשיית הבריאות – הרחבת ההנגשה לחולים ושיפור התוצאות הקליניות, תוך הפחתת עלויות,” אמר עומאר ישראק, יו”ר ומנכ”ל מדטרוניק. “זהו יום מרגש עבור עובדינו בשעה שאנו מלכדים כוחות למלא את מחויבותנו המשותפת להתמודד  עם צורכי הבריאות ברחבי העולם ולהאיץ את שלוש האסטרטגיות ביסודה של מדטרוניק, הכוללות תרפיות חדשניות, גלובליזציה וערך כלכלי. יותר מכל, אנו יודעים שעסקינו המאוחדים יכולים לחולל השפעה ממשית ומשמעותית על חייהם של בני אדם ולסייע בטיפול יותר בני אדם ביותר דרכים וביותר מקומות בעולם.”

מניות Covidien ומניות Medtronic,Inc הפסיקו להיסחר בבורסה של ניו יורק, עם סגירת יום המסחר היום. העסקה, הכוללת תשלום במזומן ובמניות, מוערכת בכ-49.9 מיליארד דולר על סמך מחיר הסגירה של מניית מדטרוניק 75.59 דולר למניה ב-26 בינואר 2015. על-פי תנאי העסקה, כל מניה רגילה של Covidien שהונפקה עד הסגירה הומרה לזכות לקבל 35.19 דולר במזומן ו-0.956 של מניה רגילה של Medtronic plc. כל מניה רגילה של Medtronic,Inc. שהונפקה עד הסגירה הומרה לזכות לקבל מניה רגילה אחת של Medtronic plc.

Perella Weinberg מחברת LP שימשה כיועצת הפיננסית של מדטרוניק בעסקה ו-Cleary Gottliev Steen & Hamilton LLP ו-A&L Goodbody שימשו כיועציה המשפטיים. גולדמן סאקס שימשו כיועצים הפיננסיים של Covidien ו-Wachtell, Lipton, Rosen & Katz ו-Arthur Cox שימשו כיועציה המשפטיים.

השלמת העסקה אינה משפיעה על תוצאות הרבעון הפיסקלי השלישי של Medtronic,Inc. אשר הסתיים בשבוע בעבר ביום שישי, 23 בינואר, 2015. החברה מצפה לספק עדכון פיננסי על תוצאות הרבעון הפיסקלי השלישי בשיחת ועידה שתתקיים ביום שלישי, 17 בפברואר, 2015.

משרדיה הראשיים של Medtronic plc ממוקמים באירלנד, שם לשתי החברות נוכחות רבת שנים. מטה התפעול של החברה יישאר במשרדי החברה במיניאפוליס, ארה”ב. למדטרוניק קו מוצרים מקיף, פרופיל צמיחה מגוון וכיסוי גיאוגרפי רחב עם יותר מ-85,000 עובדים ביותר מ-160 מדינות.

למידע נוסף, בקרו ב- www.medtronic.com.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה