בהמשך לסקירה שבהמשך שפורסמה בכל התמחויות האתר ואף שוגרה כדיוור מיוחד לכלל 35,000 המנויים שלנו, אנו רוצים להפנות תשומת לבכם גם לאפשרות להציג את המסרים המרכזיים של המוצר/טכנולוגיה שלכם בדפי האינדיקציות הרלבנטיים.
כולנו יודעים שהאפקטיביות של פירסום בכלל, ופירסום באינטרנט בפרט, תלויה בשני גורמים מרכזיים : א. הגעה לקהל היעד הרלבנטי ב.הצגת המסר בעיתוי ובהקשר המתאים.
כאשר אתם מפרסמים בדפי אינדיקציות רלבנטיות לתרופה/טכנולוגיה זה בדיוק מה שקורה :
המסר השיווקי שלכם מוצג תמיד וללא רוטציה כאשר חברי הצוות הרפואי הרלבנטי נכנסים לדף האינדיקציה וכאשר הם מקבל עדכונים למייל מדף האינדיקציה. לנוכחות של המוצר עם המסרים המרכזיים שלו, (וכמובן עם האפשרות להקליק על באנר המוצר ולהגיע גם לאתר /ממו”ש המוצר) , בזמן שהגולש מעיין בעדכונים המוצגים באינדיקציה יש אפקטיביות ייחודית ומשמעותית שכן נוצרת זיקה והקשר מאוד ברורים בין האינדיקציה שבה מתעניין הצוות הרפואי למוצר שלכם.
בנוסף, כאשר אנשי הצוות הרפואי נכנסים לכתבות עצמן המוצגות באינדיקציות הרלבנטיות הם ייחשפו (עם רוטציה אפשרית בין כמה מוצרים רלבנטיים לאותה אינדיקציה) לקליפ של מס’ שניות המציג את המסרים העיקריים שלכם.
כלומר נוכחות של המוצר שלכם במקום, בזמן, ובהקשר המתאימים ביותר מבחינתכם, לקהל היעד הכי רלבנטי…
יש לציין שמאז שנפתחו לפני מס’ חודשים דפי האינדיקציות חלה עלייה תלולה בשיעור פתיחות הניוזלטרים ובכניסות לאתר. נראה שהצוות הרפואי מגיב ונענה בחיוב רב לדפי האינדיקציות החדשים, מה שבא לידי ביטוי בעליה של יותר מ-50% בכניסות ובדפים הנצפים בשלושת החודשים האחרונים, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
לפניכם הסקירה שפרסמנו לכלל הצוות הרפואי באי-מד שכותרתה :
עשר סיבות טובות לסמן בחשבון שלכם באי-מד את האינדיקציות שמעניינות אתכם ולהתחיל בדף האינדיקציה חיפוש מידע ספציפי במידת הצורך ?
רבים מכם כבר עושים שימוש במרכזי המידע של האינדיקציות הרפואיות שהקמנו לאחרונה. בסקירה קצרה זו נרצה לשכנע אתכם לעשות שני דברים פשוטים אך מועילים מאוד לדעתנו:
1. להיכנס לדף החשבון שלכם באי-מד (“עדכן נתונים” בתפריט העליון המוצג בכל דף באתר) ולסמן שם את האינדיקציות שמעניינות ורלבנטיות מבחינתכם (ואם מופיעות כעת אינדיקציות שפחות רלבנטיות לכם – להסיר אותן) .
2. בסיטואציה שבה אתם מעוניינים לאתר מידע מסויים (אבחנה, טיפול, מעקב) הקשור לאינדיקציה ספציפית במקום להתחיל את החיפוש בגוגל, נסו להתחיל אותו בדף האינדיקציה הרלבנטית באי-מד…
ההסבר להמלצות אלו מאוד פשוט : דפי האינדיקציה שלנו מציגים את כל המידע הקיים במערכת אודות האינדיקציה הספציפית ובנוסף גם מקורות מידע חיצוניים חשובים ואיכותיים, כלדקמן :
מעבר ל-10 הסיבות הטובות הללו, במידה ולא איתרם או קיבלתם תשובות מספקות בדף האינדיקציה עבור המידע שביקשתם , אין כמובן שום מניעה לבצע חיפוש מידע פנימי באתר באמצעות גוגל…
אנו מקווים ששכנענו אתכם… ושמחים לציין שמאז פתיחת דפי האינדיקציות באי-מד לפני מס’ חודשים, חלה עלייה ניכרת ומובהקת בכניסות ובשימוש באתר, מה שמלמד אותנו שחלק גדול מכם כבר השתכנע כנראה…
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!