שר האוצר ושר הבריאות סיכמו על בחינת המשך תמרוץ לרופאים מומחים שיעברו לפריפריה

בסיור משותף שנערך ביום ה’ בבית חולים פוריה שנערך במטרה לעקוב מקרוב אחר צרכי הבריאות בצפון ובמסגרת המאמצים לשיפור הרפואה בפריפריה, סיכמו שר האוצר משה כחלון ושר הבריאות יעקב ליצמן לבחון חלופות למענקים שהסתיימו, בהתאם להסכם שנחתם בעבר עם הרופאים.

על פי הסיכום של השרים כחלון וליצמן תיבחן המשך המתווה לתמרוץ תקציבי להעסקת רופאים מומחים בפריפריה. שר האוצר הורה לבחון ולגבש בשיתוף משרד הבריאות המשך המתווה בתחומים במחסור, תוך בחינה של התובנות מתכניות קודמות והמקורות התקציביים.

שר הבריאות יעקב ליצמן שיבח את שר האוצר על הסיכום ואמר כי גורמי המקצוע במשרד הבריאות יבחנו לעומק את צרכי המערכת כדי להביא להמשך התמרוץ ולקידום הרפואה בפריפריה.

כמו כן,  סוכם במסגרת ביקורם של שר האוצר ושר הבריאות במרכז הרפואי פוריה על העברת מכון הדיאליזה למתחם חדש וממוגן, אשר יאפשר גם עליה במספר העמדות מ 15 ל 22 עמדות, במהלך השנה הקרובה.

המעבר יאפשר מתן טיפול איכותי יותר ועל פי סטנדרטים גבוהים, תוך דבר שמירת פרטיות המטופל, מניעת זיהומים ועוד.

לשם כך סוכם על מתווה תקציבי משולב במסגרתו יוקצו 15 מיליון שקל בחלוקה בין משרד האוצר, משרד הבריאות ובית החולים. המתחם הממוגן מצטרף למלר?ד הממוגן הפועל במקום, ולבינוי של 3 חדרי ניתוח חדשים וממוגנים, שנמצאים בשלבי בינוי מתקדמים.

בסיור השתתפו גם ד?ר אורלי ויינשטיין מנהלת חטיבת בתי חולים ממשלתיים, מנהל המרכז הרפואי פוריה ד?ר ארז און, ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה