Guidant מעולם לא פירסמו אזהרות באשר למוצריהם

מעדויות חדשות שפורסמו עולה כי Guidant Corp. ערכו בשנה שעברה טיוטה בה הם מזהירים רופאים מפני פגמים משמעותיים במוצרים הלבביים של החברה, אך המכתב מעולם לא נשלח.

נראה כי חולי לב המשיכו לקבל את המתקנים, דה-פיברילטורים מתקדמים המוכרים כ-Contak Renewal או Contak Renewal 2, שלפי המכתב של חברת Guidant, כללו פגמים חשמליים.

במכתב שנכתב בינואר 2005 הוזהרו הרופאים כי הם לקחו בחזרה את כל המתקנים שעדיין לא הושתלו בחולים. מהמכתב ומרשומות אחרות של חברת Guidant שאושרו השבוע לפרסום בעקבות צו של שופט מטקסס, עולה כי ההשלכות המשפטיות והכלכליות מחקירת החברה עלולים להשפיע עליה ועל Boston Scientific Corp., שרכשה את Guidant בחודש אפריל.

ב-New York Times צוטט דובר החברה שטען כי Boston Scientific לא תגיב על מסמכים ספציפיים של Guidant. עם זאת, הדובר מסר כי Boston Scientific מבינים ומכירים בצורך בתקשורת שקופה. לדבריו, החברה מחויבת לתקשורת טובה יותר עם המטופלים והרופאים.

משרד המשפטים האמריקאי ומנהל התרופות האמריקני ערכו חקירה באשר להתנהלות Guidant בכל הקשור לבטיחות הדה-פיברילטורים שלהם, שהוחזרו לחברה.

לידיעה במדסקייפ

הערת עורך מדור מינהל רפואי:

התנהלות מוזרה ולא מקובלת של חברה כל כך גדולה מצליחה ומכובדת. כשמעיינים בפירסומים הקשורים לחברת בוסטון סיינטיפיק (שרכשה כאמור את גאידנט ) בשנים האחרונות, כפי שניתן לראות בקישורים הבאים, התחושה הלא נוחה הזו מתחזקת… 

בוסטון סיינטיפיק מחזירה פילטרים לוריד חלול  

ה-FDA חוקר דיווח על שני מקרי מוות בארה”ב לאחר השתלת תומכן מצופה תרופה מסוג טקסוס (מדסקייפ- וול סטריט ג’ורנאל)   

בוסטון סיינטיפיק מבצעת משיכה מהשוק של הסטנטים מסוג טקסוס 200 ואקספרס 2  

ע”פ גילויים חדשים בפרשת הסכסוך ההיסטורי בין בוסטון סיינטיפיק ומדינול, בוסטון הקימה בחשאי מפעל שהעתיק את תהליך הייצור של הסטנטים ממדינול, שותפתה (הארץ)   

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה