6 רופאים בכירים במחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים בהדסה התפטרו בשל מחלוקת עם המנכ”ל (הארץ)

ששה רופאים בכירים במחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים בהדסה, ביניהם גם מנהל המחלקה, פרופ’מיכאל וינטראוב ,  הודיעו היום על התפטרותם בעקבות מחלוקת עם מנכ”ל הדסה, פרופ’ זאב רוטשטיין (בתמונה) .

המחלוקת נוגעת ע”פ הדיווח ב”הארץ” לשינויים שפרופ’ רוטשטיין ביקש להכניס בפעילות המחלקה,אשר לדעת מנהל המחלקה והרופאים יפגעו באיכות הטיפול בילדים החולים.

לדיווח ב”הארץ”

משרד הבריאות פירסם תגובתו למשבר, כדלקמן :

בעקבות המשבר במחלקת אונקולוגיה ילדים בהדסה, הנחה שר הבריאות יעקב ליצמן את מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, לפעול מול בית החולים על מנת להבטיח את הרצף הטיפולי במחלקה, מתוך דאגה לשלומם ובריאות הילדים ובני משפחותיהם.

משרד הבריאות פועל מזה תקופה ארוכה למצוא פתרון בין הנהלת הדסה למנהל המחלקה. אנו מצרים על הגעת הצדדים למבוי סתום ואנו בטוחים כי רק טובת הילדים לנגד עיני כל הצדדים.

מנכ”ל משרד הבריאות נועד באחרונה עם נציגי הרופאים, כדי להבטיח שהמשבר הפוקד את המחלקה לא יפגע בילדים וכי כל מצב שייוצר הינו הדרגתי וכולל חלופות אפשריות לפי שלבים ולאורך זמן.

שר הבריאות קורא לצדדים להגיע לעמק השווה לטובת הילדים. במקביל שוחח שר הבריאות עם מנכ”ל הדסה פרופ’ זאב רוטשטיין, והבהיר כי יש להבטיח שהמחלקה תישאר ערוכה למענה מתאים בכל סיטואציה אפשרית.

משרד הבריאות ימשיך לפעול בכל דרך, גם במהלך החודשים הקרובים עד מועד הכניסה האפשרית של ההתפטרות לתוקף, לסייע להדסה ולרופאי המחלקה, לוודא את השמירה על הרצף הטיפולי לטובת הילדים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה