גם הפחתה מתונה במשקל קשורה לירידה בסיכון לפתח סרטן שד בקרב נשים פוסטמנופאוזליות (SABCS)

נשים פוסטמנופאוזליות המפחיתות באופן מתון ממשקלן מורידות באופן מובהק סטטיסטי את הסיכון שלהן לפתח סרטן שד, בהשוואה לאלה שנשארו באותו משקל, כך עולה ממחקר חדש שהוצג ב-San Antonio Breast Cancer Symposium .

הממצאים מבוססים על למעלה מ-60,000 נשים אשר הפחיתו 5% ממשקלן לאורך 3 שנים, והפחיתו את הסיכון שלהן לסרטן שד ב-12% בהשוואה לנשים שנותרו באותו משקל.

בדיון שהתפתח בעקבות הצגת המחקר אמרו מס’ חוקרים שיש חשיבות רבה למחקר המראה בבירור כי הפחתת משקל, אפילו מתונה, עשויה לתרום להורדת הסיכון לסרטן שד.

לדיווח במדסקייפ  

תגובות רוצה להצטרף לדיון?

אין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!

מאמרים

כניסת צוות רפואי

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לצוות הרפואי

לקבלת קוד אימות לנייד ולמייל, יש למלא את כתובת המייל ואת מספר הטלפון שלך

עדיין לא נרשמת? באפשרותך לבצע רישום כאן