בית החולים החדש בבאר שבע יוקם במודל משולב של קופות החולים מאוחדת ולאומית ובית החולים שיבא
בהודעה משותפת למשרד האוצר ומשרד הבריאות, מנכ”לי המשרדים קבעו היום כי ההקמה והתפעול של בית החולים החדש בבאר שבע יהיה במודל משולב של קופות החולים מאוחדת ולאומית ובית החולים שיבא, תוך שהבעלות תהיה של קופות החולים וההפעלה תהיה על ידי בית החולים שיבא שעימו יתקשרו הקופות.







