חברת קורדיס פורשת מעסקי התומכנים (מתוך הודעת Cordis Corp)

החברה הראשונה שפיתחה תומכן מצופה-תרופה (DES או Drug Eluting Stent) לשווקים ברחבי העולם אינה מוותרת רק על פיתוח תומכן DES חדש, אלא בכוונתה לזנוח כליל את שוק התומכנים הכליליים.

החברה פרסמה את ההודעה בהודעה לעיתונות והודיעה כי בכוונתה להפסיק בייצור תומכן Cypher מצופה-סירולימוס עד תום שנת 2011 וזונחת את התוכניות לתומכן Nevo מצופה-סירולימוס.

משמעות ההודעה הינה סופה של תקופה, שכן Cypher היה התומכן מצופה-תרופה הראשון שהוכיח עצמו במחקרים קליניים כעדיף על תומכן מתכת ערום בהפחתת שיעורי היצרות חוזרת. בינתיים, תומכן NEVO היה אמור לשמש כפיתוח החדש.  עם זאת, מחקר NEVO II סבל ממספר מכשולים ובשנה שעברה נדחה בשל בעיות עם מערכת התומכן. יתרה מזאת, כמעט לא היו עדכונים בנוגע להתקדמות מחקרים בנושא Nevo.

כאשר חברת קורדיס רכשה לראשונה את הטכנולוגיה, ההבטחה הייתה גדולה. בחברה התרגשו גם מטכנולוגית Nevo וסברו כי מדובר בהתקדמות משמעותית. אך השימוש בתומכנים גדל מאוד ומחירם צנח מלמעלה מ-3000 דולרים אל מתחת ל-1,400 דולרים.

מסיבה זו, חברת קורדיס החליטה כי מדובר בהחלטה עסקית ואינה מעוניינת להשקיע 500 מיליון דולרים בהשקעה עם החזר לא-ודאי.

השלטון של Cypher בעבר הוחלף ע”י תומכנים מצופי-אברולימוס Xience/Promus וכן עקב עליה בשימוש במערכות אחרות.

בהסבר אודות ההחלטה נמסר מהחברה כי בשל הדינאמיקה המתפתחת בשוק תומכנים מצופי-תרופה, הם רואים הזדמנויות טובות יותר לסייע לחולים ולהרחיב את העסק בתחומים אחרים.

Cordis Corp

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה