ע”פ כתבה ב”דהמרקר” המועצה לצרכנות יוצאת נגד קמפיין האפקטיביות של MSD שבו מוצג “שעם כזאת אפקטיביות קשה להשאר סקפטים” ורואה בו הטעיית הציבור. שכן מסתבר שהאפקטיביות שלה מתכוון הקמפיין היא לכך שהפירסומת לטיפול בהתקרחות זכתה בפרס האפקטיביות השיווקית של האיגוד הישראלי לשיווק של המכון הישראלי לניהול…הצרכנים, לטענת המועצה לצרכנות’ בטוחים שמדובר באפקטיביות רפואית…
חברת MSD בתגובה טוענת שהקמפיין אינו מתייחס לתכשיר ספציפי אלא מעודד פנייה לרופא לקבלת טיפול, וגם במשה”ב , מאותה סיבה, אינם רואים בפירסומת כפירסומת לתרופה ואינם מוצאים שיש חריגה כלשהיא מהתקנות.
יצויין שעד לאחרונה הופיע בפירסומת זו גם רופא עור, אך נראה שלאור מסמך העמדה שהופץ ע”י משה”ב אשר אוסר על רופאים להשתתף בקמפיינים פירסומיים של חברות מסחריות, הפסיק את הופעתו כעת.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!