ריקי נבון נבחרה למנכ”לית עמותת הפרקינסון בישראל

ריקי נבון אם לשלושה ילדים נבחרה למנכ”לית עמותת הפרקינסון בישראל פה אחד ע”י הועד המנהל.הגב’ נבון הנשואה למנכ”ל העמותה לשעבר מר קותי נבון אשר חולה במחלה, מתנדבת בעמותת פרקינסון בישראל מזה 15 שנים. 

ריקי נבון מתנדבת בעמותת פרקינסון בישראל מזה 15 שנים. בנוסף משמשת כיו”ר תחום כנסים סמינרים בעמותה אשר זכו לתהודה רבה בקרב קהילת הרופאים הנוירולוגים וחברי העמותה. את מחלת הפרקינסון מכירה ריקי באופן אישי, כאשר גילו לקותי בעלה, מנכ”ל העמותה לשעבר את המחלה לפני כ 18 שנה. מאז נקשרו חייה בעמותה ובחבריה החולים.

בשנת 2000 פרשה ריקי לגמלאות מתחום החינוך והצטרפה כמתנדבת לעמותת הפרקינסון. במסגרת פעילותה בעמותה סייעה בהקמת הסניפים באשדוד ורחובות.

כמנכ”לית  הנכנסת שמה לה ריקי מספר יעדים חשובים: 

לפעול לרווחת החולים ובני ביתם, 

העלאת המודעות למחלה והתמודדות הסביבה איתה, דבר אשר יביא להקלה בנשיאת הנטל. 

שינוי דעת הקהל וביטול הסטיגמה שדבקה בפרקינסון כמחלה של אנשים זקנים רועדים.

הידוק הקשר בין הרופאים הנוירולוגים והצוותים הפארא רפואיים לבין החולה ובני המשפחה.  

להביא את מוסדות המדינה להכרה במורכבות המחלה וחשיבות הטיפולים הפרא רפואיים לצד הטיפול התרופתי.בשל עלותם הגבוהה של הטיפולים, נמנעים החולים מלקבלם  ובכך נפגעת תחזוקת גופם. עובדה זו  מביאה ל להכבדה בימי אשפוז בבתי חולים ובמוסדות סיעודיים ונטל  מיותר על הקופה הציבורית.

עמיר כרמין, יו”ר עמותת הפרקינסון בישראל: אנו מברכים על מינויה של ריקי. אני בטוח כי ריקי תצעיד את העמותה קדימה הן מבחינת העלאת המודעות למחלה והכרתה והן בקרב החולים ובני משפחותיהם. הקשר האישי של ריקי עם העמותה והחולים הוא קשר שלא יסולא בפז ובזכותו אני יודע שאנו עומדים לפני דרך חדשה. מאחל לריקי הצלחה מלאה.

אודות עמותת הפרקינסון בישראל:

מטרתה של עמותת הפרקינסון בישראל הינה לשמש כתובת לחולי הפרקינסון ולבני משפחותיהם. החולים יכולים להיעזר בעמותה כדי להקל על הנטל הכרוך בחיים עם המחלה ולשפר את איכות חייהם וחיי הקרובים אליהם.

העמותה נוסדה בשנת 1993 על ידי קבוצת חולים ובני משפחותיהם מאזור חיפה והקריות ומונה למעלה מ-17 סניפים ברחבי הארץ. העמותה פועלת שלא למטרות רווח, ללא הבדל דת, גזע, מין, או  שייכות פוליטיות ומנוהלת על ידי חולים חברי העמותה, בני משפחה וידידים. נושאי התפקידים ופעילים בעמותה מבצעים את תפקידיהם בהתנדבות ואינם מקבלים שכר. לצד הנהלת העמותה פועלת ועדה רפואית מייעצת המורכבת מבכירי הנירולוגיים בארץ המתמחים במחלת הפרקינסון.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה