נראה שההכרה בחשיבות ובתועלת של אתר למוצר רפואי חלחלה כבר בקרב מרבית מנהלי השיווק והמוצרים, ואפשר לאמר היום שכמעט כל מותג “שמכבד את עצמו” אשר מנוהל ע”י צוות מבין עניין – יש לו כבר את אתר המותג שלו.
מה שעדיין לא תמיד ברור ומובן הוא הגדרת התפקיד המדוייקת של האתר, והדרך האופטימלית למילוי המטרה.
אז הנה ננסה כאן להעביר בקצרה את העקרונות וההמלצות שלמדנו מתוך נסיון של בנייה והפעלה, ומדידת סטטיסטיקה ואפקטיביות של עשרות רבות של אתרי מוצרים.
הכל, למעשה תלוי בהגדרת המטרות: לנו נראה שיש מס’ מטרות חשובות להקמתו והפצתו של אתר למותג:
לסיכום – האתר צריך להיות בעל ערך מוסף מקצועי לרופא, אמין ביותר, שימושי ועדכני. כאשר הרופאים יתפסו את האתר ככזה ולא כ”פרסומת” , ההיענות והמוטיבציה שלהם לבקר בו תגדל באופן משמעותי. זה לא אומר בהכרח שהאמינות והמקצועיות צריכים לבוא על חשבון קריאטיביות שיווקית ופרסומית. שילוב השניים ביחד (וזה לא תמיד פשוט…), וכמובן הצגת האתר בערוץ אינטרנטי זמין, נגיש הזוכה לרייטינג גבוה בקרב קהלי היעד, באופן אפקטיבי (כלומר, שימוש בבאנרים “חכמים”, “ג’מפלאשים ” מתוחכמים אשר אמורים למלא באופן משמעותי את המטרה של חיזוק והטמעת המסרים השיווקיים) – יהפכו את האתר למכשיר שיווקי ראשון במעלה, ולחלק מרכזי ובלתי נפרד בתמהיל השיווקי של המותג.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!