מרק מאשרת תכנית תגמול למנהלים בכירים למקרה של שינוי מהותי במבנה החברה (firstword )

מרק (MSD ) העולמית הודיעה כי בישיבת מועצת המנהלים אושרה תוכנית תגמול לכ-230 מנהלים בכירים למקרה של שינוי מהותי במבנה החברה, כך מדווחים כלי תקשורת פיננסיים בארה”ב.

מטרת התכנית היא לעודד ולחזק את קבוצת ההנהלה הבכירה של החברה לאור תחושת אי וודאות וחוסר ביטחון לאחר אירוע הפסקת שיווק הויוקס והירידה הגדולה בערך מניות החברה. ע”פ דוברת החברה זו גם דרך להתמודד עם שמועות שונות בשוק.

לפי מס’ אנליסטים הירידה בערך החברה הופכת אותה לאטרקטיבית להשתלטות/רכישה של חברה אחרת. תכנית הפיצוי למנהלים כוללת פיצוי למקרה של השתלטות חברה זרה, מיזוג ושינוי מבנה ארגוני . דוברת החברה הדגישה שמדובר בצעד שגרתי המאפשר הגנה לבכירים במקרה האפשרי הגרוע ביותר מבחינתם. גם אנליסטים אחרים סבורים שמדובר בצעד שגרתי.

עם זאת האנליסטית של הבנק הגרמני, ברברה ריאן,  סבורה שהחברה כעת מעומדת אטרקטיבית לרכישה ושאכן הנהלתה כעת נמצאת במצב פגיע. עד כה מרק הייתה חברה בגודל ומעמד כזה של מועמדת לרכוש חברות אחרות, וכעת היא הפכה למועמדת לרכישה בעצמה, סבורה אנליסטית זו. כמו כן יש לציין שתכנית תגמול זו מפחיתה את האטרקטיביות של רכישת החברה ע”י גורם זר בגלל ההתחייבויות הכספיות שהיא גוררת למנהליה…

לדיווח ב-firstword

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה