סדרת מחקרים המתפרסמת באתר חברת היייעוץ Best Practice מוכיחה שתיאום בין המסרים המוצגים בקמפיינים באינטרנט לבין המסרים המוצגים על ידי הנציגים הרפואיים של החברות מעלה את האפקטיביות וההצלחה של הקמפיינים הללו. במחקר נכללה חברת GSK.
האתר מציג מס’ הצגות מקרה (בתשלום) של קמפיינים ואף מחקר רחב היקף שבדק את הקשר לקמפיינים אינטרנטיים לערך החברה.
המלצות נוספות העולות ממס’ מחקרים שיווקים נוספים ש-pharmacysource מדווחת עליהם כללו:
- ישיבות צוות מעורבות ממס’ תחומים בחברה תרמו לחדשנות
- חברה פרמצטבית מובילה פיתחה מותג אחד לסידרה של מוצרים, בעלי קשר קרוב מבחינת אינדיקציות, דבר אשר הוביל לצמיחה בשוק תחרותי וכיסוי גדול של שוק הלקוחות. לפי המחקר המותג מהווה כיום 50% מהשוק ומכירותיו מסתכמכות במילארדי דולרים (אפשר לנחש …? )
- אסטרטגיות של דו-מותגיות של תכשירים, לפני ואחרי תפוגת הפטנט, אשר אפשרו פנייה לקהל הצרכנים המתאים מבחינת אינדיקציה לאחר תום הפטנט.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!