לראשונה מאז פרוץ משבר רמדיה, העלתה החברה קמפיין טלוויזיה לדייסות, במטרה לייצב את נתח השוק שלה בקטגוריה ואף להגדילו. לאחר המשבר יצאה רמדיה בקמפיין תדמית קצר בעיתונות בו הודיעה כי מוצרי החברה מאושרים על ידי פרופ’ אדלשטיין.
לראשונה מאז פרוץ משבר רמדיה, העלתה החברה קמפיין טלוויזיה לדייסות, במטרה לייצב את נתח השוק שלה בקטגוריה ואף להגדילו. לאחר המשבר יצאה רמדיה בקמפיין תדמית קצר בעיתונות בו הודיעה כי מוצרי החברה מאושרים על ידי פרופ’ אדלשטיין.
No Indications found.
נא ציין כתובת דואר אלקטרוני שבה אתה מקבל דיוורי e-Med או זו שציינת בכרטיס האישי שלך.
קישור לאיפוס סיסמא נשלח למייל.
חזרה להתחברות
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!