המאגר המקיף היחיד בעיברית של תרופות לטיפול במחלות הסרטן

באתר האינטרנט של האגודה למלחמה בסרטן באדיבות האירגון הבריטי Cancer Bacup

בצעד חסר תקדים מסוגו, העלתה האגודה למלחמה בסרטן, מאגר מידע מפורט ונרחב של התרופות המיועדות למחלות הסרטן השונות. מאגר המידע על תרופות למחלות הסרטן, הנו המאגר המקיף היחיד בעיברית הקיים בישראל. המאגר נוצר באדיבות האירגון הבריטי Cancer Bacup. אירגון זה ידוע בכל העולם כאחד האירגונים הטובים ביותר בתחום המידע לחולי הסרטן. מאגר המידע עבר תרגום עריכה והתאמה למציאות הישראלית על ידי צוות מומחי האגודה למלחמה בסרטן בראשות פרופ’ אהרון סולקס, חבר ועדת העידכון בנושא תרופות באגודה למלחמה בסרטן. תרגום מאגר התרופות הנו חלק מתוך פרוייקט משותף של האגודה למלחמה בסרטן עם אירגון Cancer Bacup לתרגום מקיף של מידע למטופלי מחלות הסרטן אשר מתבצע בסיוע קרן קנדי – לי (The Kennedy Leigh Charitable Trust).

על מאגר התרופות באתר האינטרנט של האגודה למלחמה בסרטן

מאגר התרופות הנרחב והעשיר מצטרף למידע חיוני נוסף בתחום הטיפולים לחולי סרטן כגון התמודדות עם תופעות הלוואי של התרופות הכימותרפיות, מדריך לחולים אשר מקבלים הקרנות או טיפול הורמונלי. המאגר מחולק לקבוצות של תרופות על פי מנגנון הפעולה שלהם, תרופות כימיות, תרופות ביולוגיות ותרופות נוספות. אתר האינטרנט של האגודה למלחמה בסרטן מתעדכן בכל יום וניתן לקבל בו מידע על כל מחלות הסרטן, גורמי סיכון, דרכי מניעה, אבחון מוקדם, חידושים בתחום ועוד. בקרוב יצטרף למאגר התרופות באתר גם מידע אודות קבוצה של תרופות – נוגדנים חד שיבטיים וכל תרופה נוספת אשר תשווק בארץ. בין אם היא בסל התרופות ובין אם עדיין אינה כלולה בו. כמו כן במסגרת האתר מתקיים שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רופאי ומומחי האיגוד הישראלי לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה המאפשר לגולשים לקבל תשובות לשאלות. את האתר ניתן למצוא בכתובת www.cancer.org.il (לחצו כאן)

על האגודה למלחמה בסרטן

האגודה למלחמה בסרטן, העמותה ההתנדבותית הגדולה ביותר בישראל, הוקמה בשנת 1952. מאז, היא מובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל. פעילות האגודה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור וללא סיוע מתקציב משרד ממשלתי כלשהו. באגודה למלחמה בסרטן מופעל “טלמידע”, שירות מידע טלפוני על מחלות הסרטן וכל הקשור בהן בתחום המניעה, האבחון המוקדם, הטיפול והשיקום של חולי סרטן, והזכויות והשירותים הקיימים בארץ. ניתן לקבל גם עלוני הסברה ללא תשלום. השירות מאויש 24 שעות ביממה. טל. 995-599-800-1. טלמידע – בשפה הערבית, טל. 55-36-36-800-1, טלמידע בשפה הרוסית, טל 44-33-34-800-1.

בברכה,

נאוה עינבר דוברת האגודה למלחמה בסרטן

57216040 03

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה