נדחתה שוב ישיבת ועדת המכרזים לבחירת מנכ”ל לבי”ח וולפסון בשל החקירה בעניינו של פרופ’ יהודה אדלר (הארץ)

ע”פ דיווח ב”הארץ” נדחה השבוע שוב כינוסה של ועדת המכרזים לבחירת מנכ”ל לבי”ח וולפסון וזאת בעקבות התלונות שהוגשו כנגד המועמד המוביל לתפקיד, פרופ’ יהודה אדלר.

ע”פ הכתבה 8 נשים הגישו תלונות נגד אדלר על הטרדות מיניות בעלות אופי מילולי. כיום משמש אדלר כאחראי על המתמלים במרכז רפואי שיבא.

על המשך העסקתו בשיבא נמסר מבית החולים : “כחלק מסדרי מינהל תקין ובכפוף לכללי נציבות שירות המדינה, קיבל המרכז הרפואי שיבא הנחיה מפורשת ממשרד הבריאות ומהממונה על המשמעת בנציבות שירות המדינה שלא לנקוט צעדי בירור או הליכים משמעתיים במקרה האמור ולהמתין להנחיות בנדון. ברצוננו להדגיש כי כחלק ממערכת ממשלתית ציבורית מסודרת, יש לנו אמון מלא במוסדות החקירה והאכיפה של נציבות שירות המדינה ואנו פועלים ונפעל על פי הנחיותיהם“.

ממשרד הבריאות נמסר : משרד הבריאות פועל בתיאום עם נציבות שירות המדינה ועל פי הנחיותיה, על מנת לאפשר לנציבות לסיים מהר ככל הניתן את הבדיקות המבוצעות על ידה ולהביא לבחירה מהירה של מנהל קבוע לבית חולים וולפסון“.

מנציבות המדינה נמסר: “לאור העובדה שטרם הסתיים טיפול נציבות שירות המדינה בחקירה בעניינו של פרופ’ אדלר, החליט מ”מ נציב שירות המדינה לדחות את המכרז עד להשלמת הטיפול בנושא. הנציבות נערכת לסיים את הטיפול במועד קרוב ככל הניתן”.

בכתבה מוצגת גם תגובת עורכי דינו של פרופ’ אדלר: “הטענות שעלו בכתבה נגד פרופסור אדלר משוללות יסוד ואין בהן כל ממש. פרופסור אדלר הינו מבכירי הרופאים בארץ וטיפל באלפי חולים בארץ ובעולם במסירות ובדאגה. פרופסור אדלר סמוך ובטוח שכל הטענות כנגדו יתבררו כחסרות שחר וכי הניסיון למנוע ממנו להשתתף במכרז לניהול בית החולים, ייכשל”.

לכתבה “בהארץ”

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה