אורולוגיה

נפתחה מרפאת כללית לחברי קיבוץ רעים בתל אביב (דוברות כללית)

בתמונה: דינה כהן וד"ר אלי טננבאום קרדיט: דוברות כללית
מעל 300 המפונים מקיבוץ רעים שעברו להתגורר בשני בניינים שהוקצו להם בסיוע עיריית תל אביב, שמחו לגלות כי את השירותים הרפואיים יקבלו  במרפאה שכללית פתחה עבורם במתחם  החדש, כשהרופא והאחות האהובים מהקיבוץ ימשיכו לטפל בהם. 

כללית מחוז תל אביב יפו נענתה לבקשה של חברי קיבוץ רעים  שביקשו להמשיך ולקבל  שירותים רפואיים  תוך  שמירה על האופי הקיבוצי הייחודי. “עוטפים אותנו. פתיחת המרפאה ושמירה על האופי הקיבוצי הרגיעה מאוד את חברי הקיבוץ. זה נותן תחושת המשכיות וביטחון בכל החוסר וודאות” משתפת דינה כהן, האחות הוותיקה של כללית מקיבוץ רעים והיתה גם זו אשר טיפלה בגבורה תחת אש בחברי הקיבוץ ובחיילים שהגיעו למרפאה בשבת של ה- 7 באוקטובר. “אנחנו חברי קיבוץ רעים, נמצאים עדיין בשלב ההישרדותי. נעקרנו מהבית שלנו, עברנו לבית מלון לחודשים וחצי, עכשיו עוברים לחיים חדשים בתל אביב ל’בית זמני-קבוע’ לתקופה של כשנה שנה וחצי. אנחנו חיים במציאות של אי ודאות” אומרת דינה ומרפאת כללית שנפתחת במקום המגורים החדש של הקהילה בת”א, מייצרת לחבריה תחושה של בטחון והמשך טיפול על ידי הצוות שהם מכירים מהקיבוץ.

ד״ר אלי טננבאום, רופא המשפחה של כללית ברעים, אשר פונה עם משפחתו לתל אביב, ימשיך לטפל בחברי הקיבוץ במרפאה הייעודית בתל אביב: “אני חבר קיבוץ ניר עם ורופא משפחה של קיבוץ רעים 22 שנים. חווינו מציאות מורכבת בעוטף עזה במשך שנים אבל אירועי השבת השחורה הם שבר גדול. כללית כארגון וכפרטים התגייסו מיד לעזור לנו בקליטה מקום חדש בצורה מעוררת השתאות. אני מלא הערכה והוקרת תודה ” אמר ד”ר אלי טננבאום.

 

בתמונה: דינה כהן וד”ר אלי טננבאום

קרדיט: דוברות כללית

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה